08.02.2013

گاف بزرگ روزنامه كيهان: پرواز جنگنده‌هاي سوريه بر فراز تل‌آويو و گاف بزرگ روزنامه كيهان


ایران‌آباد: حسين شريعتمداري در حالي اين خبر جعلي را با يك روز تاخير در صفحه اول خود منتشر مي‌كند كه بدون شك ارتش سوريه به تجاوز اخير اسرائيل پاسخ خواهد داد

روزنامه كيهان در شماره امروز پنج‌شنبه خود تيتر اول خود را به پرواز جنگنده‌هاي سوريه‌اي بر فراز تل‌آويو اختصاص داده و آن را عمليات تلافي جويانه ارتش سوريه رزيابي كرده است!!

به گزارش ايران آباد اين روزنامه در گزارش خود با عنوان « دمشق: پاسخ ما در راه است / پرواز جنگنده هاي سوريه بر فراز تل آويو اسرائيل را به لرزه درآورد» به نقل از سايت خبري دام‌پرس سوريه گزارش داد كه اين جنگنده‌ها كه ارتفاع پايين پرواز مي‌كردند اعلاميه‌هايي را بر فراز تل‌آويو پخش كردند كه در آن نوشته شده بود: پاسخ ما در راه است.

شبكه خبر تلويزيون جمهوري اسلامي ايران نيز در خبر ساعت هشت روز سه‌شنبه خود با تكيه بر گزارش شبكه 10 تلويزيون رژيم صهيونيستي اين خبر را نقل كرد؛ اما سپس در مورد آن به صورت كامل سكوت نمود.

واقعيت آن است كه روزنامه آقاي شريعتمداري كلاه گشادي سرش رفته و طبق معمول بر اساس يك خبر طنز كه توسط شبكه خصوصي 10 رژيم صهيونيستي منتشر شد و دام پرس سوريه نيز آن را نقل كرده، تيتر يك خود را انتخاب كرده است.

پس از انتشار اين خبر، توسط شبكه خبر صدا و سيما، به دليل اهميت آن همه شبكه‌هاي خبري و سايت‌هاي خبري در اين زمينه چك شدند، اما هيچكدام خبري در اين زمينه منتشر نكردند، حتي روزنامه‌‌هاي رژيم صهيونيستي نيز كه خبرهاي اين‌چنيني را به صورت فوري بر خروجي خود قرار مي‌دهند، خبري در اين زمينه منتشر نكردند.

به غير از سايت خبري دام پرس كه به نظر مي رسد در حال رصد شبكه 10 اسرائيل بوده، ديگر رسانه هاي سوري نيز اين خبر را منتشر نكرده اند و بدون شك اگر چنين اتفاق خطيري روي مي داد، ارتش سوريه بيانيه صادر مي كرد و رژيم صهيونيستي نيز واكنش نشان مي داد.

حسين شريعتمداري در حالي اين خبر جعلي را با يك روز تاخير در صفحه اول خود منتشر مي‌كند كه بدون شك ارتش سوريه به تجاوز اخير اسرائيل پاسخ خواهد داد، اما نه آنگونه كه كيهان فكر مي‌كند جنگنده‌هاي ارتش سوريه بر فراز تل‌آويو پرواز كنند و جنگنده‌هاي آلرت ارتش اين رژيم با آنها درگير نشوند.

به هر حال اميدواريم كه از اين به بعد روزنامه كيهان و جناب شريعتمداري كه علاقه وافري به خبرهاي جنجالي و اين‌چنيني دارند و به گفته خودشان همه خبرها را رصد مي‌كنند، چنين اخبار جعلي را منتشر نكرده و در اختيار مخاطبان حتي خاص خود نيز قرار ندهند.

آدرس اینترنتی خبر در سایت کیهان:
http://www.kayhan.ir/911119/12.htm#other1603

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates