22.06.2013

بی‌اعتنایی ولایتی و جلیلی به وحدت اصولگرایان

دیگربان: حسین الله‌کرم٬ رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله و مصطفی میرلوحی٬ مسئول دفتر محمدرضا مهدوی کنی جزئیات تازه‌ای از بی‌اعتنایی سعید جلیلی و علی‌اکبر ولایتی به درخواست‌ها برای کناره‌گیری به نفع محمدباقر قالیباف در انتخابات را فاش کردند.به گزارش سایت محافظه‌کار «جهادی آنلاین»٬ آقای الله‌کرم روز چهارشنبه (۲۹ خرداد) طی سخنانی در مسجد ارک تهران گفته دو روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به سعید جلیلی برای کناره‌گیری به نفع قالیباف پیام داده شده بود.

وی افزوده این درخواست برای جلوگیری از شکست اصول‌گرایان در انتخابات مطرح شده بود و اگر نامزدهای محافظه‌کار کناره‌گیری می‌کردند٬ بخشی از آراء آنها به سبد قالیباف ریخته می‌شد.

این رهبر حزب‌الله یکی از دلایل ناکامی محافظه‌کاران در انتخابات را «خیانت اصولگرایان به رهبری» و «عدم توجه به نقش قطب در جریان اصولگرایی» اعلام کرده است.

پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بسیاری از محافظه‌کاران تلاش‌های فراوانی برای کناره‌گیری ولایتی و جلیلی به نفع قالیباف کردند که تلاش‌های آنها به نتیجه نرسید.

مصطفی میرلوحی٬ مسئول دفتر محمدرضا مهدوی کنی با گذشت یک هفته از برگزاری انتخابات از بی‌اعتنایی ولایتی به درخواست‌های مهدوی کنی مبنی بر برکناری به نفع قالیباف پرده برداشته است.

میرلوحی گفته که «مهدوی کنی {پیش از برگزاری انتخابات} چند بار {با ولایتی} تماس گرفته بودند و به ناچار نامه هم نوشتند٬ اما آقای ولایتی توصیه‌ها را نپذیرفتند.»

وی همچنین به طور تلویحی گفته که مهدوی کنی نظر مثبتی به ریاست جمهوری سعید جلیلی نداشته است.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۴ خرداد در ایران برگزار شد و حسن روحانی با کسب بیش از ۵۰ درصد آرا، توانست رقبای محافظه‌کار و مستقل خود را پشت سر بگذارد.

این پیام رو پایین مطلب نوشتم
می‌توانند بدون موافقت ولی فقیه قدمی بردارند! اینها همه بازی بود تا بتوانند با 50 ممیز اندی روحانی، فرد مورد نظر خامنه‌ای(شاید هم ملکه) را به میدان بیاورند! این افشا گری همه در پی همان برنامه هاست وگرنه چماقداری مثل حسین الله کرم هم بدون دستور آقا(شاید هم ملکه) آب هم نمی‌خورد. بازی بازی امنیتی هاست و وقتی امنیتی‌ها وارد بازی شدند دیگران باید کنار بکشند.
بعید هم نیست که انگلیسی‌ها(شاید هم ملکه) با دادن یک دکترای تقلبی به این روحانی و وصل کردن حوزه و دانشگاه با این ابزار، حالا دارند نتایج آنرا برداشت می کنند. درست مثل یک کشاورزی که درخت گردو می‌کارد به این امید که 30 سال بعد بهره‌اش را برداشت کند!

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates