24.11.2022

فاطمه هاشمی دیدار با مجتبی خامنه‌ای را تایید کرد


رادیوفردا: پایگاه اطلاع‌رسانی «خانه‌موزه هاشمی رفسنجانی» روز چهارشنبه تایید کرد که فاطمه هاشمی با مجتبی خامنه‌ای، فرزند رهبر جمهوری اسلامی، دیدار کرده ولی «نقل‌قول‌ها و موضوعات مورد اشاره» در برخی خبرها را تکذیب کرده است.

این پایگاه در کانال تلگرامی خود نوشته است: «در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر دیدار فاطمه هاشمی رفسنجانی با حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی خامنه‌ای، یک منبع موثق برای تنویر افکار عمومی اعلام کرد: ضمن تایید اصل دیدار، نکته مهم قابل ذکر این‌که، بیشتر نقل قول‌ها و موضوعات مورد اشاره در خبر، خلاف واقع و کذب است».

پیشتر سایت «پیک‌نت» خبر داده بود که این دیدار «دو ساعت» طول کشیده و موضوع گفتگوها هم «اوضاع کشور» بوده است.

این سایت مدعی شده که «در پایان گزارش فاطمه هاشمی، مجتبی خامنه‌ای گفته است: من همه این‌ها را می‌دانم، ولی کاره‌ای نیستم و مدتی است از تصمیم‌گیری‌ها کنار گذاشته شده‌ام و در حال حاضر فقط یک مدرس حوزه‌ام. برو این‌ها را به پدرم بگو».

بر اساس این گزارش، «فاطمه هاشمی هم گفته است: ما دسترسی به پدرت نداریم».

پیک‌نت افزوده است: «در پایان این دیدار، مجتبی خامنه‌ای گفته است که من فکر کردم آمدی برای موضوع (دستگیری و بازداشت) فائزه!»

فائزه هاشمی، دختر رئیس‌جمهوری پیشین ایران، روز پنجم مهر به اتهام آنچه که «تحریک اغتشاشگران به اعتراضات خیابانی» خوانده شده، در «شرق تهران» بازداشت شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates