14.12.2022

 بچه‌های مشهد! قاتلان مجیدرضا رهنورد اینها هستند!


ایران آزاد: مشهد از خون فرزندش نخواهد گذشت!

سحرگاه روز دوشنبه۲۱ آذرماه ۱۴۰۱ قهرمان دلیر مردم مشهد مجیدرضا رهنورد سربدار شد. او سنت سربداری از سربداران تاریخی خراسان آموخته بود و حالا آن را برای تک تک بچه‌های قیام هجی کرد که اگر قرار است انقلاب قدمی به پیش بردارد نباید از قیمت دادن هراسید.

اما بچه‌های مشهد!‌ بعید است راضی شوید که مجیدرضا قهرمان این گونه بر دار افتخار آونگ شود و ما در خانه بنشینیم و دل غمین باشیم.

اولین گام برای رضایت خاطر مجیدرضای قهرمان محاکمه و مجازات عاملان قتل اوست. برای آسان کردن کار، مشخصات قاتلان مجیدرضا رهنورد را در این جا یاد آوری می کنیم؛
اسامی اولیه قاتلان مجیدرضا رهنورد

۱.احمد علم الهدی؛

 نماینده خامنه ای در مشهد و امام جمعه این شهر. علم الهدی به عنوان قدرتمندترین فرد حکومتی در خراسان رضوی به عنوان پدر خانم ابراهیم رییسی، نقش اصلی را در تصمیم‌گیری‌های کلان سیاسی و امنیتی این شهر و استان دارد. بی شک او از مشوقین اصلی اعدام مجیدرضا رهنورد است.

۲. هادی منصوری ؛

رییس دادگاه انقلاب مشهد و عامل اصلی محاکمه مجیدرضا رهنورد است. هادی منصوری همان قاضی جلادی است که در محاکمه و اعدام عبداللطیف که دو آخوند را در صحن امام رضا مجازات کرده بود نقش داشت. او یکی از مقامات مورد اعتماد حکومت است که در پرونده‌های کلانی مثل شاندیز نیز او را به کار گرفتند. اکثر احکام زندان و شکنجه زندانیان سیاسی مثل هاشم خواستار زیر نظر همین قاضی انجام شد.

هادی منصوری قاضی شعبه چهارم دادگاه انقلاب مشهد بازپرس اسبق شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه و سرپرست اسبق دادسرای ناحیه ۳ در تهران بوده است. این قاضی جنایتکار، علاوه بر جنایت های بیشمار، اخیرا نیز در بیدادگاهی در مشهد که وی ریاست آنرا بر عهده داشت۸ تن از فعالان مدنی را به احکام سنگین زندان محکوم کرد.

مشخصات و اطلاعات قاضی هادی منصوری:

هادی منصوری- قاضی دادگاه انقلاب مشهد

09151282669

۳.اسماعیل رحمانی؛
معاون دادستان و آمر بازداشت معترضان در مشهد.

‏اسماعيل رحماني:سرپرست دادسراي انقلاب مشهد و شخصي كه بازداشت ها، تمديد بازداشت موقت معترضين و صدور كيفر خواست عليه معترضان به وسیله او انجام می شود. اسماعیل رحمانی معاون دادستان مشهد همان کسی است که اخیرا نامه ای به دوایر دولتی درمشهد فرستاد و ارائه خدمات به زنان بدحجاب را ممنوع اعلام کرده بود.

 او اهل روستای کلاکوب، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان مشهد است.

آدرس منزل؛ بلوار وکیل آباد، بلوار حافظ

ایمیل:es.rahmanii@gmail.com

۴.محسن گل محمدی تولابی؛

بازپرس پرونده مجیدرضا رهنورد و دیگر بازداشت شدگان قیام

محسن گل محمدی- بازپرس شعبه۹۰۴ دادسرا انقلاب مشهد

09127577041

۵.محمدسررشته دارعمرانی در نقش وکیل تسخیری که بیشتر از دادستان و رییس دادگاه بر مجرم بودن مجیدرضا تاکید کرده بود.

محمد سررشته‌دار عمرانی کسی که به عنوان وکیل به پرونده‌سازی، اعتراف‌گیری و اجرای حکم اعدام ‎مجیدرضا_رهنورد کمک کرد و حتی فرصت اطلاع‌رسانی را از خانواده مجید گرفت.
تلفن : ۰۹۱۵۳۰۰۵۵۰۵
آدرس موسسه:
مشهد بلوار سجاد بین چهاراه نهاروبزرگمهرجنب بانک ملی ساختمان البرز ط دوم شماره ۳۰۲.

بچه‌های مشهد! این اطلاعات اولیه مربوط به قاتلان مجیدرضاست. اطلاعات تکمیلی این قاتلان و قاتلان دیگر مجیدرضای قهرمان را به زودی منتشر خواهیم کرد.

تنها راه برای جلوگیری از اعدام‌های بیشتر، استمرار قیام و گسترش آتش است. این رژیم تنها زبان زور را می فهمد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates