15.08.2023

محمدرضا شهبازی از صدا و سیما کناره گیری کرد ؛ اعتراض به بازگشت رشیدپور و رضا گلزار

عصرایران: وقت فتنه هم با همین ها مملکت را جمع کنید، فکر می کنید با این کارها مشارکت در انتخابات بالا می رود؟

متن نوشته محمدرضا شهبازی بدین شرح است:
«بسم الله
از اجرای برنامه پاورقی کناره‌گیری کردم. دلایلش رو توی این ویدئو توضیح دادم. خلاصه‌ش اینکه قرار نیست بسیجی فحش‌خور زمان فتنه و جنگ و… باشه و در عافیت، سلاح‌ورزی‌ها و رشیدپور‌ها و آخوندی‌ها، در میدان اقتصاد و فرهنگ و سیاست جولان بدن.

قرار نیست هنوز سال شهید عجمیان و علی‌وردی نشده، فعالان و ساکنان و مشوقان فتنه برگردن روی آنتن.

ما زورمون به هیچ‌کس هم نرسه، به خودمون که میرسه! زورمون میرسه یقه خودمون رو بگیریم که آهای! مرد حسابی، بلند شو، داد بزن، نذار فحش به نظام و انقلاب و نایب امام زمان و شهدا عادی بشه.

بلند شو یه دادی بزن که خون شهید آب جوی نیست که راه بیفته کف خیابون و هنوز سالش نشده به بهانه‌های مختلف اونایی که روی خونش پا گذاشتند رو برگردونید به آنتن. بلند شو فریاد بزن اون بدن عجمیان روی آسفالت داغ اتوبان کشیده نشد که شما برید سراغ اونایی که دور بدنش هلهله میکردن.

امیدوارم خدا عاقبت همه‌مون رو ختم به خیر کنه.»

این مجری پرحاشیه صدا و سیما از این که برنامه او را کم مخاطب خوانده اند انتقاد کرده  و گفته است: می روید و یک درصد مجعولی را به عنوان مخاطب اندک برنامه مطرح می کنید و می گویید حالا که شما مخاطب ندارید ما باید این ها (گلزار و رشید پور) را بیاوریم؟ ما بچه نازی آبادیم و تا تهش را خوانده ایم با ما این بازی ها را نکن.

وی در بخش دیگری می گوید: مگر ما اسگل نظام مقدسیم که من 9 ماه مسخره کنم، بخندم، هجو کنم، حمله کنم به مثلا یه نوع سبک زندگی بعد کسی که عقد آریایی خونده رو  شبی 500 – 400 میلیون بهش بدین بیاد برنامه اجرا کنه؟ ما رو گذاشتین حزب اللهی ها ارضا بشن؟!
نمی شود که هم من باشم و هم آنها!

او از حداد عادل و مخبر به خاطر این که با خاتمی عکس گرفته اند انتقاد کرد و گفت: چرا حداد عادل جلوی خاتمی جوری خم شد که کم مانده بوده کله اش به زانو برسد؟! 

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates