08.07.2013

فرمانده بسیچ خطاب به حزب‌الله و نیروهای بسیج: نباید از نتیجه انتخابات مایوس بود

دیگربان: محمدرضا نقدی٬ رئیس سازمان بسیج گفته که احساس «یاس» از نتیجه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوری از راه «ولایت» است و تلاش‌ها برای «منزوی» کردن «فتنه‌گران» باید ادامه یابد.

به گزارش روز دوشنبه (۱۷ تیر) خبرگزاری فارس٬ آقای نقدی در جمع نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها این مطلب را بیان کرده است.

وی گفته که «در انتخابات هرکس احساس یأس و ناامیدی کند از راه ولایت دور شده است چرا که مقام معظم رهبری از انتخابات به‌عنوان پیروزی بزرگ ملت ایران یاد کردند.»

با پیروزی حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری٬ موج گسترده‌ای از یاس و نا‌امیدی در میان محافظه‌کاران به خصوص نیرو‌های بسیج شکل گرفته است.

در هفته نخست اعلام این پیروزی٬ محافظه‌کاران و نیرو‌های حزب‌الله در شبکه‌های اجتماعی به صراحت از سرخوردگی خود در این دوره از انتخابات سخن گفته‌اند.

آقای نقدی نیز در واکنش به شکل‌گیری چنین فضایی در میان نیرو‌های بسیج و حزب‌الله از آن‌ها خواسته نا‌امید نباشند و برای «منزوی» کردن «فتنه‌گران» بکوشند.

این فرمانده بسیج همچنین ادعا کرده است: «این انتخابات باعث بازگشت اعتماد دوباره عده‌ قلیلی از مردم که در مورد مشروعیت نظام به تردید افتاده بودند، شد.»

نقدی ادامه داده که «نکته مثبت انتخابات ریاست جمهوری را غلبه گفتمان ولایت بود در انتخابات چرا که هر چه به زمان پایان انتخابات نزدیک‌تر می‌شدیم مواضع کاندیدا‌ها انقلابی‌تر می‌شد.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates