09.07.2013

نقش رفسنجانی در تحریم های فلج کننده علیه ایران

خودنویس: نقش کلیدی رفسنجانی در وضع تحریم‌های فلج کننده بر علیه ایران را نمی توان انکار کرد و ایشان مسؤول مستقیم تمام ضررهای جانی، مالی و روحی و روانی هستند که بر ملت ایران رفته است. شبکه مافیایی رفسنجانی از هم اکنون دست به کار شده‌اند تا به محض به روی کار آمدن روحانی لابی‌های خود را در خارج از کشور فعال کنند تا تحریم‌ها برچیده شوند. باید دید که آیا دولت آمریکا نیز گرفتار بازی مافیای رفسنجانی شده و تحریم‌ها را به نفع روحانی و رفسنجانی به تدریج از میان بر می‌دارد و یا…

مادربزرگ پدرم وقتی از «قحطی بزرگ» می‌گفت تصاویر هولناکی در ذهنم نقش می‌بست. انسان‌هایی که از فرط گرسنگی مدفوع خود را می‌خوردند. بیماری‌های واگیردار. اسهال خونی و… ابعاد آن «قحطی بزرگ» هنوز به طور دقیق منتشر نشده و نقش دولت‌مردان آن زمان در آن جنایت تاریخی هنوز به طور کامل مشخص نشده است.

ولی جنایت خانواده هاشمی رفسنجانی بر علیه مردم ایران و ایجاد تحریم‌های فلج کننده سریع مشخص گشت. مهدی هاشمی رفسنجانی از طرف پدر ماموریت داشت تا با ایجاد کانال در مراکز مهم تصمیم گیری در مورد تحریم‌های وضع شده علیه ایران، این مراکز را تشویق به تحریم‌های فلج کننده علیه دولت احمدی‌نژاد کند. سردبیر خودنویس یکی از چندین موردی بود که مهدی هاشمی رفسنجانی با آن تماس گرفت و خواهان تشویق دولت آمریکا به وضع تحریم های فلج کننده شد.

رفسنجانی موفق به وضع تحریم‌های فلج کننده علیه ایران شد. از طرف دیگر لابی‌های ریز و درشت و عوامل رفسنجانی در خارج از کشور شروع به هیاهو و ریختن اشک تمساح کردند که: بیایید و ببینید! دارو نایاب شده. مادربزرگ فلان کس در فلان شهر به خاطر عدم دستیابی به فلان دارو از دنیا رفت و … در حقیقت شبکه مافیایی رفسنجانی در داخل و خارج از کشور نقش خود را به درستی و با زیرکی هر چه تمام اجرا کردند و با تحت فشار قرار دادن مردم و فلج کردن اقتصاد خانواده‌ها باعث نارضایتی شدید مردم شدند و از طرف دیگر خودشان فریاد واتحریما سر دادند و بدین ترتیب انتقامی هولناک از احمدی‌نژاد گرفتند.

وقتی تاریخ مشروطه را ورق بزنیم به حکایت‌های تلخی می‌رسیم که قصه امروز ماست. ایجاد قحطی‌ها توسط مخالفان مشروطه و مردن انسان‌های بیچاره در اثر نبود مواد غذایی. این گرسنگی، کمبود دارو و … که مردم ایران امروز گرفتار آن هستند بی ارتباط با تلاش‌های رفسنجانی نبود. چرا که به زودی احتمال دارد با روی کار آمدن مهره هاشمی رفسنجانی تحریم‌ها به تدریج کاسته شده و عالیجناب سرخپوش به اهداف خود برسند. در اثر تحریم‌ها هر ضرری که به هر کسی خورد فدای یک تار موی پسر هاشمی رفسنجانی. پسر رفسنجانی ستار بهشتی نیست که صحیح و سالم وارد زندان شود و جنازه‌اش را به خانواده اش تحویل دهند. پسر رفسنجانی حتی اگر بیمار وارد بازداشتگاه شود، صحیح و سالم و قبراق از طرف دیگر بازداشتگاه خارج می‌شود.

از هر چه بگذریم نقش کلیدی رفسنجانی در وضع تحریم‌های فلج کننده بر علیه ایران را نمی‌توان انکار کرد و ایشان مسؤول مستقیم تمام ضررهای جانی، مالی و روحی و روانی هستند که بر ملت ایران رفته است. شبکه مافیایی رفسنجانی از هم اکنون دست به کار شده‌اند تا به محض به روی کار آمدن روحانی لابی‌های خود را در خارج از کشور فعال کنند تا تحریم‌ها برچیده شوند. باید دید که آیا دولت آمریکا نیز گرفتار بازی مافیای رفسنجانی شده و تحریم‌ها را به نفع روحانی و رفسنجانی به تدریج از میان بر می‌دارد و یا…

——–

مطالب بلاگستان و کلیه مطالب رسیده از اعضا، معرف دیدگاه شخصی نویسندگان است نه سایت خودنویس

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates