12.07.2013

«افشاگری احمدی‌نژاد هلاک‌کننده خواهد بود»

خودنویس: معاون سیاسی دفتر رییس جمهور با هشدار به مخالفان احمدی‌نژاد گفت اگر رییس جمهور دست به افشاگری بزند، یک سونامی هلاک‌ کننده‌ای علیه تعداد زیادی از رانت‌خواران سیاسی و اقتصادی به راه خواهد افتاد.

به گزارش «شبکه ایران [2]» محمد جعفر بهداد، معاون سیاسی دفتر رییس دولت احمدی‌نژاد را بزرگ‌ترین «شهید تهمت» خواند و با حمله به اصول‌گرایان منتقد احمدی‌نژاد، نسبت به افشاگری «هلاک کننده» رییس دولت هشدار داد.

بهداد با بیان اینکه افشاگری احمدی‌نژاد خطراتی دارد گفته است: «اگر خویشتن‌داری متعهدانه و سکوت هدفمند رییس جمهور در قبال ستم‌های صورت گرفته نبود، قطعا تمامیت ارضی و منافع ملی ایران در شرایط مخاطره‌آمیزی قرار می‌گرفت.»

وی نوشته سینه احمدی‌نژاد «به محل انباشت اطلاعاتی تبدیل شده و چنانچه این سینه گشوده شود، یک سونامی هلاک‌ کننده‌ای علیه تعداد زیادی از رانت‌خواران سیاسی و اقتصادی به راه خواهد افتاد.»

آقای بهداد در پایان هم نوشته که اطلاعات احمدی‌نژاد تاکنون به علت برخی ملاحظات، که البته تاریخ مصرف دارد ناگفته‌ باقی مانده است و ممکن است این سکوت شکسته شود.

در واکنش به هشدار معاون احمدی‌نژاد روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی با عنوان «بگم بگم‌ها تمامی ندارد» نوشت [3]: «معاون سیاسی احمدی‌نژاد در مقاله‌ای در روزنامه ایران از سونامی هلاک کننده علیه رانت خواران سیاسی و اقتصادی در صورت گشوده شدن سینه رییس‌جمهور خبر داده است…علیرغم اتمام هشت سال دوره ریاست جمهوری و علیرغم باورهای اعتقادی جامعه مبنی بر حق گویی و دفاع از حقوق مردم به عنوان حق الناس و بیت المال هنوز دلیلی برای مصلحت‌اندیشی رییس‌جمهور در پایمال شدن مردم و شعار معروف بگم بگم او! و سکوت با تاریخ مصرف ایشان مشخص نشده است و معلوم نیست این ناگفته‌ها کی گفته خواهند شد.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates