21.06.2021

احمدی‌نژاد برادر همسر خامنه‌ای را به ارتباط با اسراییل متهم کرد

حسن خجسته باقرزاده، رئیس رادیوی ایران قرار بود از طریق ترکیه به تل آویو سفر کند

العربیه: محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری پیشین ایران و نامزد رد صلاحیت شده انتخابات اخیر، برادر همسر رهبر جمهوری اسلامی و مدیرسابق رادیوی رسمی ایران را متهم کرد با اسراییل در ارتباط بوده و قصد سفر به آن کشور را داشته است.
احمدی‌نژاد در واکنش به اتهام «حرامی بودن» از سوی حسن خجسته باقرزاده، شامگاه دوشنبه 31 خرداد در مطلبی کوتاه که در سایت دولت بهار منتشر شد، نوشت: «ظاهرا او (حسن خجسته) فراموش کرده است که به مدت دو هفته، به اتفاق خانواده‌اش، میهمان یک شرکت اسراییلی در هند بوده است و قرار می‌شود در سفر بعدی، از طریق ترکیه به تل‌آویو برود.»

حسن خجسته، برادر همسر علی خامنه‌ای در واکنش به تحریم انتخابات از سوی احمدی‌نژاد در صفحه توییتر خود نوشت: «اگر شهید عزیز ما فرمود جمهوری اسلامی حرم است، حرامیان این حرم با انتخابات شناخته شدند: آن که گفت رای نمی‌دهم و از کسی حمایت نمی‌کنم.»

رئیس جمهوری سابق ایران در ادامه واکنش به توییت خجسته به ماجرای عزل او اشاره کرده و یادآوری کرد: «پس از اطلاع اینجانب به عنوان رییس‌جمهور از این ماجرا و دستور جلوگیری از سفر به اسراییل و نجات وی از این رسوایی و منجلاب، از ریاست رادیو عزل شد، لیکن بنا به مصالحی به مسائل ایشان رسیدگی نگردید. حالا حرامی کیه؟!»
حسن خجسته در میان سال‌های 77 تا 93 ریاست رادیوی ایران و از معاونان صدا‌وسیما بود و گفته می‌شود هم‌اکنون از مدیران رسانه‌ای بیت خامنه‌ای است.

فرزندان خجسته نیز با رانت رهبر جمهوری اسلامی جایگاه مهمی در فضای رسانه‌ای ایران دارند. محمد خجسته، مدیر وب‌سایت‌ خامنه‌ای است و کمیل دیگر فرزند وی مدیر موسسه «تبیان» وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از نهادهای زیر نظر رهبر ایران است.

احمدی‌نژاد در جریان انتخابات اخیر ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شد. در پی آن او به طور علنی اظهار داشت که انتخابات را تحریم می‌کند و از هیچ کس حمایت نخواهد کرد.


نفوذ اسراییل به قلب ایران

پیشتر احمدی‌نژاد در یک گفت‌وگو درباره «باند فاسد امنیتی» مدعی شد که «رئیس میز مبارزه با نفوذ اسرائیل در ایران، خود جاسوساسرائیل است.»

او گفت: «هر کس ادعا کند که خط نفوذ اسرائیل تنها همان یک نفر در وزارت اطلاعات است به دنبال پنهان‌کردن شبکه نفوذ اسرائیل درایران است.»

یوسی کوهن، رئیس پیشین موساد نیز در یک مصاحبه جنجالی با شبکه 12 تلویزیون اسرائیل خطاب به مقامات جمهوری اسلامی گفت: «دوستان عزیز، ما در میان شما نفوذ کرده‌ایم.»

کوهن پیشتر در مراسم خداحافظی پس از 5 سال ریاستش بر سازمان اطلاعات اسرائیل، گفت که موساد توانست به «قلب» ایران نفوذ وبه اسرار مربوط به برنامه هسته‌ای ایران دسترسی پیدا کند، به بایگانی پرونده هسته‌ای ایران راه یابد، محرمانه‌ها را فاش و اعتماد به نفس تهران را تضعیف کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates