26.07.2013

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری اعلام کرد: شنود دفتر مطهری کار تیم احمدی‌نژاد نیست

دیگربان: مرکز روابط عمومی و رسانه دفتر محمود احمدی‌نژاد با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد تیم احمدی‌نژاد «نقشی» در نصب دستگاه شنود و فیلمبرداری در دفتر علی مطهری نداشته است.

این اطلاعیه روز پنجشنبه (سوم امرداد) در واکنش به انتشار خبری مبنی بر دست داشتن «حلقه انحرافی» در نصب دستگاه شنود در دفتر علی مطهری صادر شده است.

این اطلاعیه با «تکذیب قاطع این دست جعلیات، نسبت به نهادینه شدن روند افسار گسیخته اتهام افکنی و انتشار فزاینده اخبار دروغ بی‌هیچ نگرانی از رسیدگی‌های قانونی» به همه هشدار داده است.

دفتر ریاست جمهوری همچنین از قوه قضائیه خواسته «ضمن ورود هوشمندانه به اینگونه ماجراهای کذب و سخیف، عوامل این داستان پرداز‌ی‌های وهم آلود را معرفی و مجازات نماید.»

هفته‌نامه «پنجره» وابسته به «جمعیت ایثارگران» و علیرضا زاکانی٬ نماینده مجلس نخستین نشریه‌ای بود که از احتمال دست داشتن تیم احمدی‌نژاد در نصب دستگاه شنود در دفتر مطهری خبر داد.

این هفته‌نامه نوشته بود: «احتمال دخیل بودن احمدی‌نژاد و حلقه انحرافی در صورتی قابل طرح است که شنود را به عنوان یک گروکشی در راستای شنود از برادر لاریجانی تحلیل کنیم.»

علی مطهری روز شنبه (۲۲ تیر) در سایت شخصی خود از کشف دستگاه شنود و فیلمبرداری در دفترش خبر داد و وزارت اطلاعات را مسئول این اقدام «غیر قانونی» معرفی کرد.

حیدر مصلحی٬ وزیر اطلاعات نیز چند روز بعد بی‌آنکه کشف دستگاه شنود را تکذیب کند٬ گفت: «این ماجرایی مهم و از جنبه‌های مختلف سؤال‌برانگیز است.»

۲۸ اردیبهشت امسال نیز محمد مطهری برادر علی مطهری گفت از «شرم‌آور‌ترین نشانه‌های سقوط اخلاقی در عالم سیاست ما {جمهوری اسلامی} پخش اخباری است که جز از طریق شنود حاصل نمی‌شود» و در دوران شاه هم چنین اتفاقی نمی‌افتاد.

وی افزوده بود اخبار شنود شده «به برخی روزنامه‌ها و سایت‌ها راه می‌یابد…. و کسی به خاطر ندارد که حتی در زمان طاغوت در روزنامه‌ها چنین مطالبی چاپ شده باشد که دیروز در فلان جلسه مطهری به منتظری چنین گفت و بهشتی به هاشمی چنان.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates