17.08.2013

اعتراف نماینده مجلس به سناریوی تقلب در انتخابات ۹۲ و جزییاتی از جلسه خیابان کشور دوست

کلمه: چکیده :در جلسات این ستاد که در ساختمان شماره 50 خیابان کشور دوست و در نزدیکی بیت رهبری قرار داشته است افرادی نظیر حسن طائب رییس سازمان اطلاعات سپاه، سردار نقدی، رضا سراج از سربازجویان اطلاعات سپاه، غلامعلی حدادعادل، … و تعداد دیگری از نیروهای امنیتی و سیاسی حضور پیدا می کنند. …

“آقای روحانی شما بعد از رد صلاحیت از طریق خانواده شهدا و ایثارگران و اصولگرایان و از طریق ما، با فرستادن وساطت پیش رهبری مدیونید. آقای روحانی حتی یک مراحله ای شدن انتخابات را مدیون مقام معظم رهبری هستید. مساعدت مقام معظم رهبری وآیت الله جنتی بود. ”

این جملات بعضا ساده اما واضح درباره امکان تقلب در انتخابات، برای آن هایی که در جریان ستاد انتخابات خیابان کشوردوست پلاک ۵۰ بودند پرمعنا بود. جملاتی که در روز اول بررسی کابینه حسن روحانی از سوی حکیمی، اصولگرایی که خود را رئیس ستاد مردمی حسن روحانی معرفی می‌کرد، بیان شد و از پشت میکروفن مجلس و از طریق صدا و سیما تمام مردم در جریان آن قرارگرفتند.

این نماینده به صراحت خطاب به رئیس‌جمهور می‌گوید که قراربود انتخابات ۲۴ خرداد دومرحله‌ای شود اما حسن روحانی منتفی شدن این واقعه و یک‌مرحله‌ای شدن انتخابات را مدیون رهبری است.

حرفی که پیش‌ از این زمزمه‌هایش از سوی برخی نمایندگان مجلس و اعضای ستاد انتخابات وزارت کشور مطرح شده بود اما به این صراحت از سوی یک چهره رسمی و به صورت علنی در این سطح بیان نشده بود که گروهی در روز جمعه و شنبه بعد از انتخابات قصد تقلبی دیگر و کودتایی اینبار در ۲۴ خرداد ۹۲ را داشتند.

تقلبی که اگر شکل می‌گرفت به قول آقای حکیمی انتخابات به مرحله دوم کشیده می‌شد و تنها “رهبری ” مانع این کار شده است.
اما چگونه کودتای ۲۴ خرداد ناکام ماند؟

بر اساس منابع خبری‌ کلمه در ستاد انتخاباتی وزارت کشور و هم‌چنین مجلس شورای اسلامی، عصر روز جمعه ۲۴ خرداد که مشاهدات ماموران امنیتی از سرازیر شدن مردم به حوزه های رای گیری برای رای دان به روحانی حکایت داشته است، جلسه ستادی که ماموریتش در انتخابات قبل و اخیر مهندسی انتخابات بوده است برای جلوگیری کردن از شکست در انتخابات ریاست جمهوری تشکیل می گردد.

در جلسات این ستاد که در ساختمان شماره ۵۰ خیابان کشور دوست و در نزدیکی بیت رهبری قرار داشته است افرادی نظیر حسن طائب رییس سازمان اطلاعات سپاه، سردار نقدی، رضا سراج از سربازجویان اطلاعات سپاه، غلامعلی حدادعادل، … و تعداد دیگری از نیروهای امنیتی و سیاسی حضور پیدا می کنند.

اولین تصمیم این جلسه پایان یافتن انتخابات در اولین زمان ممکن بوده است از این رو به ستاد انتخابات کشور اعلام می شود که زمان رای گیری بعد از ساعت ۹ شب تمدید نگردد.

رییس مجلس که از این موضوع آگاه می شود به ستاد انتخابات کشور رفته وبه وزیر کشور اعلام می کند در صورتی‌که با بسته شدن شعبات رای وازدحام شدید مردم مانند ۴ سال پیش درگیری و اعتراض در سطح کشور ایجاد شود مسئول آن شخص وزیر کشور خواهد بود و رای گیری حداقل باید تا ساعت ۲۳ ادامه یابد . لاریجانی به مدت دو ساعت در ستاد وزارت کشور باقی می ماند تا از ادامه رای گیری مطمئن شود.

اما از نیمه شب شنبه که شمارش آرا به پایان رسیده و پیروزی قاطع روحانی مشخص می گردد، ستاد کودتا با مانع شدن در جریان اعلام آرا تلاش دوم خود را آغاز می کند.

هدف این تلاش کشاندن انتخابات به دور دوم می باشد که در فاصله یک‌هفته ای میان دور اول ودوم سناریوی انتخابات ۱۳۸۸ تکرار شود، جریان ابطال آرای صحیح که بیش از حد متعارف در انتخابات گذشته بوده است، کلید می خورد.

در این شرایط ع- ج از مقامات ارشد نظامی با عنوان کردن این‌که در صورت دست‌کاری در نتایج انتخابات اعتراض گسترده ای رخ خواهد داد ودر دورم دوم انتخابات، دو قطبی شده و تحریمی ها نیز به حامیان روحانی اضافه خواهند شد، سرانجام پس از ساعتها کشمکش مسئولان را مجاب می کند که پیروزی روحانی را در دور اول انتخابات اعلام کنند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates