31.08.2013

یک فعال سیاسی نزدیک به رحیم‌مشایی خبر داد: میزان برداشت از حساب نهاد ریاست جمهوری ۲۰ میلیارد تومان بوده است

دیگربان: یک فعال سیاسی نزدیک به اسفندیار رحیم مشایی میزان برداشت از حساب نهاد ریاست جمهوری برای دانشگاه «ایرانیان» از سوی محمود احمدی‌نژاد را ۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

خبرگزاری «آریا» روز شنبه (نهم شهریور) به نقل از این فرد که نامش اعلام نشده٬ نوشته این مبلغ با دستور احمدی‌نژاد و تائید رحیم‌مشایی به حساب دانشگاه «ایرانیان» واریز شده است.

وی افزوده «کمک مالی احمدی‌نژاد به دانشگاه ایرانیان از محل اعتباراتی است که نهاد ریاست جمهوری به همه دانشگاه‌ها از آن محل کمک می‌کند.»

این فعال سیاسی با «قانونی» دانستن این اقدام رئیس دولت دهم اضافه کرده مسائلی که در روز‌های اخیر درباه این «کمک مالی» مطرح شده «سیاسی» است.

هفته گذشته رسانه‌های نزدیک به اکبر هاشمی رفسنجانی از خروج ۱۶ میلیارد تومان از حساب نهاد ریاست جمهوری به دستور احمدی‌نژاد خبر دادند که این خبر جنجال‌های زیادی به همراه داشته است.

گروهی از محافظه‌کاران با محکوم کردن این اقدام رئیس دولت دهم٬ خواستار بازگشت این پول به حساب ریاست جمهوری شده و گفته‌اند که احمدی‌نژاد را نباید فردی «اصول‌گرا» دانست.

نزدیکان احمدی‌نژاد نیز با دفاع از این اقدام وی گفته‌اند: «کار احمدی‌نژاد نه تنها غیرقانونی نیست بلکه ایشان به دنبال توسعه علمی کشور است.»

آن‌ها همچنین افزوده‌اند که احمدی‌نژاد «با این مبلغ به دنبال خرید ساختمان دانشگاه است و برای جذب دانشجو از مناطق محروم به صورت بورسیه برنامه دارد.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates