02.09.2013

یک مداح بازگشته از جنگ دمشق فاش کرد: ادعای محاصره حرم زینب در دمشق دروغ است

دیگربان: یک مداح بازگشته از جنگ دمشق فاش کرد که از سوی سفارت ایران برای جنگ به سوریه اعزام شده بود و گزارش‌ها درباره محاصره آرامگاه «حضرت زینب» از سوی مخالفان بشار اسد نیز دروغ است.

حمید علیمی٬ یکی از مداحان شهر اصفهان این مطلب را روز یک‌شنبه (۱۰ شهریور) در پنجمین مراسم اجتماع «مدافعان حرم» که در میدان خراسان شهر تهران برگزار شد٬ بیان کرده است.

وی گفته که محاصره «حرم شریفین حضرت رقیه و حضرت زینب» در دمشق «شایعه‌» است٬ چرا که «حرم حضرت زینب در مرکز شهر دمشق قرار گرفته و غیر قابل تصرف است.»

علیمی افزوده است: «خبرهایی که از محاصره حرم حضرت زینب می‌شنوید صحت ندارد چون آن‌ها {مخالفان بشار اسد} اصلا هدفی ندارند که بخواهند به حرمین‌الشریفین جسارت کنند.»

این مداح در بخش دیگری از سخنان خود درباره نحوه حضورش در سوریه گفته که برای نخستین‌بار به واسطه دوستانی که داشته وارد این کشور شده و دومین‌بار نیز به طور قانونی از طریق سفارت به دمشق رفته است.

اظهارات این مداح در شرایطی مطرح می‌شود که مقام‌های جمهوری اسلامی مدت‌هاست با بهانه «دفاع» از حرم «حضرت زینب» نیرو‌های نظامی به سوریه اعزام می‌کند.

این نیرو‌ها در قالب گروه «مدافعان حضرت زینب» در ایران٬ عراق٬ لبنان و چند کشور شیعی سازماندهی و برای جنگ وارد دمشق می‌شوند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates