06.09.2013

سوال از قالیباف درباره ی «آقازاده الیاس» +تصاویر

انصاف نیوز: قانون «از کجا آورده ای» شامل همه می شود؛ یک موقع کسی از دیگری می پرسد که فلانی از کجا آورده ای، زمانی هم دیگرانی پیدا می شوند که بپرسند آقای قالیباف! لطفا درباره ی هزینه های موسسه ی آموزشی مهر هشتم و ساختمان سعادت آباد توضیحی به مردم بدهید.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، «مهر هشتم»، نام مجموعه ی دبستان و پیش دبستانی زیر مجموعه ی موسسه ی نام آوران آموزشی شمس الشموس است که در سال 90 تاسیس شده و حداقل یک بخش دیگر به عنوان «مرکز یادگیری و مشاوره» نیز زیر مجموعه ی آن است؛ البته موضوع موسسه بسیار گسترده تعریف شده و مشخص نیست که آیا بخش های دیگری هم از آن در حال فعالیت هستند یا خیر.

طبق آگهی روزنامه ی رسمی جمهوری اسلامی ایران، الیاس قالیباف، آقازاده ی آخرین شهردار تهران به همراه چهار نفر دیگر این موسسه را تاسیس کرده اند که برخی از آنها همکلاسی های «الیاس» در مدرسه ی مفید و دانشگاه امام صادق(ع) بوده اند؛ موسسه ای که سرمایه ی اولیه ی آن «صد هزار تومان» اعلام شده در حالی که ساختمان دبستان و پیش دبستانی و دفتر مرکزی آن در زمین نسبتا بزرگی در یکی از مناطق خوش نشین تهران، در منطقه ی سعادت آباد واقع شده است. (توضیح تکمیلی: الیاس مقطع لیسانس را در دانشگاه آزاد خوانده است)

بنابر این گزارش، «الیاس» در سال 90 یعنی زمان تاسیس موسسه، به عنوان اولین مدیر عامل به سازمان ثبت شرکت ها معرفی می شود و کلیه ی اوراق و اسناد بهادار و تعهدآور موسسه از قبیل چک، سفته، بروات و قراردادها و عقود اسلامی با امضای متفق مدیرعامل «الیاس» و رییس هیات مدیره «حمید رضا زرین» معتبر بوده است. اما یک سال بعد در اردیبهشت ماه 91 جابجایی صورت می گیرد؛ «الیاس» به ریاست هیات مدیره و زرین مدیر عامل می شود! در حالی که طبق اعلام قبلی به اداره ی ثبت، مدیر عاملی «الیاس» دو ساله بوده است.

شنیده هایی مبنی بر قابل تامل بودن وضعیت مکانی و نیز احتمال فعالیت موسسه ی سیمای مهر هستی (صاحب امتیاز روزنامه ی تهران امروز) در ساختمان سعادت آباد هم وجود دارد که به خاطر نقص بررسی خبرنگار انصاف نیوز، منتشر نمی شود؛ این ساختمان با چند دوربین در بیرون آن محافظت می شود.

آقای قالیباف که در سخنرانی سال 87 به قول خود به صراحت و بی پرده پوشی لب به سخن می گشاید و چپ و راست و احمدی نژاد را به بدترین اتهامات متهم می کند و علی رغم تاکید بر در اختیار داشتن اسناد آن اتهامات هیچ کدام را تا امروز اعلام نکرده است، حداقل سوزنی نیز به خود زده و در باره ی سوالات موجود پاسخگو باشد.

انتهای پیام

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates