17.01.2013

ابراهیم فیاض براساس نظرسنجی‌ها اعلام کرد: مردم تلویزیون نظام را دو دقیقه در روز می‌بینند

دیگربان: ابراهیم فیاض یکی از استادان محافظه‌کار با اعلام اینکه صدا و سیما به بن‌بست رسیده و دچار انحطاط شده٬ گفت مردم ایران روزانه به طور متوسط دو دقیقه تلویزیون جمهوری اسلامی را نگاه می‌کنند.

آقای فیاض روز پنجشنبه (۲۸دی) در گفتگو با سایت «۵۹۸» نزدیک به محمدتقی مصباح یزدی این مطلب را بیان کرده و افزوده قد و قامت صدا و سیما در ایران «کوتاه» است.

به گفته وی صدا و سیما «بریده» و «بن‌بست» رسیده و با اتخاذ سیاست «صورت‌گرایی» رو به انحطاط است چراکه این سازمان «مغز» ندارد.

این استاده دانشگاه در بخش دیگری از این گفتگو به صراحت گفته فضا در جمهوری اسلامی «بسته» است و در چنین فضایی نمی‌شود تحلیل کرد که «فلان کار درست یا غلط است.»

ابراهیم فیاض یکی از استادان جنجالی دانشگاه در جمهوری اسلامی و منتقدان سرسخت عملکرد سازمان صدا و سیما محسوب می‌شود که به دستور عزت‌الله ضرغامی ممنوع‌التصویر شده است.

براساس نظرسنجی‌ها و پژوهش‌های صورت گرفته در ایران در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد مردم ایران برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای را تماشا می‌کنند.

سازمان صدا و سیما در پی شکست از شبکه‌های ماهواره‌ای طی سه سال گذشته از طریق «باشگاه خبرنگاران جوان» به پرونده‌سازی اخلاقی علیه کارمندان شبکه‌های ماهواره‌ای روی آورده است.

مسئولیت مستقیم این پروژه بر عهده فردی به نام ابراهیم زادگان از مقام سابق امنیتی است که در حال حاضر مدیریت سایت «باشگاه خبرنگاران جوان» را بر عهده دارد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates