18.09.2013

سکته: نرمش قهرمانانه آری؛ چربش قهرمانانه هرگز!

ایران در جهان: علیرضا رضایی: در پی موافقت الهی رهبر عظیم غریب انقلاب با «نرمش قهرمانانه»، ایشان به تلاوت آیات دیگری پرداخته و افزودند «یک کُشتی‌گیر فنی نیز برخی مواقع به دلیل فنی نرمش نشان می‌دهد.»

سوال: کشتی‌گیرهای فنی در چه مواقعی نرمش قهرمانانه نشان می‌دهند؟

جواب: در مواقعی که هشت-هیچ از رغیب امریکائی عقب هستند و با قهرمانی خاصی با خودشان می‌گویند حالا هشت-هیچ یا نه-هیچ چه فرقی می‌کنه؟ من‌که در هر حال تو محل خودم قهرمانم.

سوال: کشتی‌گیرهای فنی روی تشک چطوری نرمش قهرمانانه نشان می‌دهند؟

جواب: اول عضلات‌شان را شل می‌کنند بعد خم می‌شوند و با لحنی که آدم‌ها با مرغ وارد دیالوگ می‌شوند به حریف‌شان می‌گویند جا جا جا جا، بیه، بیه، بیه، بیه.

سوال: یک کشتی‌گیر فنی چطوری متوجه می‌شود که الآن وقت نرمش قهرمانانه است؟

جواب: عموماً اگر دست خود کشتی‌گیر باشد که عمراً نرمش قهرمانانه انجام بدهد، بلکه گاهی حریف یک بلائی به‌سرش می‌آورد که خودش ترجیح می‌دهد عضلاتش را شل بکند نرمش قهرمانانه نشان بدهد.

سوال: راه دیگری ندارد؟ مثلاً به زبان خوش‌تری چیزی؟

جواب: چرا. راه دیگرش این‌ست که کشتی‌گیر فنی هم‌تیمی که در حال قهرمانی روی تشک بغلی به‌خاطر فشار زیاد از خودش گاز شیمیائی در کرده را بگیرند زیر چک، بعد فوری کشتی‌گیر فنی ما یاد نرمش قهرمانانه می‌افتد.

سوال: یعنی تا کار به زد و خورد نکشد کشتی‌گیر فنی به فکر نرمش قهرمانانه نمی‌افتد؟

جواب: اصولاً به کسی که به زبان خوش و بدون زد و خورد برای انجام نرمش قهرمانانه روی تشک برود اصلاً کشتی‌گیر فنی نمی‌گویند. اسمش یک چیز بد دیگری است و ضمناً جنس تشکش هم فرق می‌کند.

سوال: اگر یک کشتی‌گیر فنی از خودش نرمش قهرمانانه نشان داد و نشد چی؟

جواب: والا بلا به دور! فکر می‌کنم آن‌وقت تجاوزی چیزی اتفاق بیفتد. البته کادر فنی کشتی‌گیری ما یک‌دفعه هشت سال بهشان تجاوز شده ظاهراً نه‌تنها زیاد دردشان نیامده، بلکه تازه خوش‌شان هم آمده.

سوال: برای تجاوز به یک کشتی‌گیر فنی به‌صورت «خاک»، همین‌که نرمش قهرمانانه صورت گرفته باشد کفایت می‌کند؟

جواب: نه، ممکن است آن‌وقت یک مقداری چربش قهرمانانه هم لازم باشد. این‌جور مواقع کشتی‌گیر فنی وقتی چرب می‌شود خیال می‌کند آن زیر دارد از حریفش امتیاز هم می‌گیرد.

سوال: به کشتی‌گیرهای فنی بعد از انجام نرمش قهرمانانه چه می‌گویند؟

جواب: اوا خاک عالم، خیلی بی‌تربیتی!

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates