19.09.2013

مقام معظم: حسن! اگر اوباما اومد جلو، نرو توالت فالس نیوز: این بار دست به آب رفتن بی‌موقع، حتی با پای راست، به ضرر نظام است

خودنویس: به گزارش خبرنگار فالس‌نیوز از بیت معظم رهبری، مقام معظم در حالی‌که در حال نرم شدن زیر دست ماساژور سپاه قدس بود، به ریاست محترم جمهوری فرمان داد که اگر در سازمان ملل اوباما جلو آمد، روحانی دست‌شویی‌اش نگیرد!

به دنبال نامه‌نگاری‌های متوالی میان اوباما و روحانی و قرار و مدارهایی که به تایید مقام معظم رهبری رسیده، و همچنین سخنان اخیر معظمه له مبنی بر نرمش نشان دادن ویژه به «دشمن» مقام معظم از حسن روحانی خواست که حتما با اوباما دیدار نماید.‌‌

بر اساس گزارش خبرنگار فالس نیوز، مقام معظم رهبری به روحانی گفت که اگر اوباما آمد جلو، حتی اگر مثانه‌ات هم داشت می‌ترکید و یا غذای مکزیکی خورده بودی و کار «شماره ۲» داشتی، توالت نرو!

مقام معظم در پاسخ به سوال ریاست نسبتا محترم جمهوری درباره شرایط معکوس که اگر او بخواهد با اوباما دست بدهد و اوباما توالتش گرفت چه باید کرد، گفت: «تو هم با اوباما برو توی دست‌شویی، البته این “دشمن” ایستاده ادرار می کند، تو هم تقیه کن و این حرف‌ها و ایستاده کارت را بکن، اما فقط توی صورت اوباما نگاه کن، وگرنه مجبور می‌شوم در توضیح‌المسائل به سوال سردار نقدی در این باره جواب بدهم‌ها!»

اصرار مقام معظم رهبری برای رفع خطای استراتژیک به خود پیچیدن خاتمی در سازمان ملل برای دست ندادن با کلینتون بوده است که به فرمان معظم له و هدایت کمال خرازی انجام گرفت. آن سال خاتمی دو ساعت و نیم در توالت ماند تا اینکه مستخدمان سازمان ملل متوجه شدند یک نفر در توالت سازمان ملل خوابش برده است.

بر اساس خبر رسیده به فارت نیوز(سرویس دست‌شویی فالس نیوز)، مدیر کل پروتکل ریاست جمهوری در تماسی با مدیر پروتکل کاخ سفید سوال کرده که آیا در توالت سازمان ملل، مکان مناسبی برای ملاقات روسای جمهوری دو کشور وجود دارد یا نه؟

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates