23.09.2013

سایت «نکات‌پرس» نزدیک به محمود احمدی‌نژاد: رهبر از موضع ضعف تاکتیک نرمش قهرمانانه را طرح کرد تا در آینده ذلیل نشود

دیگربان: سایت «نکات‌پرس» نزدیک به محمود احمدی‌نژاد نوشته که علی خامنه‌ای به علت اینکه در موضع «ضعف» قرار داشت و برای جلوگیری از «تابعیت ذلیلانه»٬ «مجبور» به اتخاذ تاکتیک «نرمش قهرمانانه» شد.

این سایت روز شنبه (۳۰ شهریور) در تحلیلی با عنوان «چرا رهبری مجبور به نرمش قهرمانانه است؟!» به تشریح دلایل وی برای قبول این تاکتیک پرداخته است.

«نکات‌پرس» از نبود احمدی‌نژاد٬ «خطر حاکمیت دوگانه»٬ دریافت پیام ۲۴ خرداد و «خط قرمز» نبودن توقف موقت برنامه اتمی ایران از سوی خامنه‌ای به عنوان مهم‌ترین دلایل طرح تاکتیک «نرمش قهرمانانه» نام برده است.

این سایت نوشته خامنه‌ای دیگر فردی همانند احمدی‌نژاد ندارد و هم‌اکنون فردی در قدرت است که آمریکا را «کدخدا» می‌داند و رهبر باید از سیاست‌های وی پشتیبانی کند.

به نوشته «نکات‌پرس» سیاست‌های حسن روحانی هرچند ممکن است مورد تائید رهبر نباشد٬ اما علی خامنه‌ای از سیاست‌های وی حمایت می‌کند تا رئیس دولت «پاسخگوی» اقداماتش باشد.

این سایت در ادامه نوشته خامنه‌ای با طرح «نرمش قهرمانانه» و بحث دخالت نکردن سپاه در سیاست٬ فضایی را فراهم کرد تا «دولت روحانی بدون دغدغه از واکنش سپاه وارد مذاکرات {با آمریکا} مستقیم شود.»

این سایت چنین استدلال کرده که رهبر جمهوری اسلامی با این اقدام سعی کرد تا خود را به دولت روحانی نزدیک‌تر کرده و با «حمایت‌های صریح‌تر و توجیه اقدامات دولت مقدمات شکاف در جامعه را مهیا نکنند.»

«نکات‌پرس» در ادمه تحلیل خود نوشته تعطیلی موقت بخشی از برنامه اتمی ایران دیگر «خط قرمز» رهبر جمهوری اسلامی نیست و همین مسئله می‌تواند منجر به لغو تحریم‌ها شود.

این سایت محافظه‌کار در ادامه به کنایه نوشته که پیام ۲۴ خرداد (روز پیروزی حسن روحانی در انتخابات) به «گوش» همه رسیده و یکی از دلایل طرح تاکتیک «نرمش قهرمانانه» نیز همین بوده است.

«نکات‌پرس» در پایان تحلیل خود آورده «رهبری چه مانند امام راحل قطعنامه را بپذیرند و چه به مقاومت و حتی نبرد بپردازند بی‌شک همه باید فرمانده را اطاعت کنیم اگر حتی انتقادی هم داریم باید انتقاد را در گوش فرمانده زمزمه کنیم و منتظر پاسخ مثبت به ان هم نباشیم.»

خُسن آقا: یک توضیح، اگر آدرس سایت نکات نیوز در آینده غیر فعال شد یا مسدود شد یا اتفاق دیگری برای آن اتفاد متن را می توانید از فریز پیج بخوانید

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates