19.01.2013

اماخبرهای انتشار یافته و انتشار نیافته در باره موقعیت هاشمی رفسنجانی و فرزندان او می گویند:

انقلاب اسلامی: باوجود این، در 9 دیماه 91، خبرگزاری مهر گزارش کرده است: 10 ماه پس از تقاضای صدور مجوز چاپ کتاب «صراحت‌نامه» (مصاحبه با هاشمی رفسنجانی در باره نامه به مقام معظم رهبری و…) انتشار این کتاب در انتظار مجوز ارشاد است و مدیر اداره کتاب می‌گوید مجوز «به زودی» صادر می‌شود.

کتاب «صراحت نامه» شامل متن کامل گفتگویی است که هاشمی رفسنجانی با ماهنامه مدیریت ارتباطات انجام داده و سال گذشته در این ماهنامه منتشر شده است. با وجود این، پس از 10ماه که از تقاضای صدور مجوز برای انتشار کتاب می گذرد، کتاب کماکان در انتظار صدور است و بنا بر اعلام ناشر هنوز پاسخی به تقاضای او داده نشده است.

◀در 8 دی 91، خبر آنلاین، قول علم الهدی امام جمعه مشهد را گزارش کرده است. او از جمله گفته است: «در ﺳﺎل 88 در ﺷﻬﺮﯾﻮر ﻣﺎه ﮐﻪ اﻋﻀﺎء ﻣﺠﻠﺲ ﺧﺒﺮﮔﺎن رﻫﺒﺮي ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ ﺣﻀﺮت آﻗﺎ رﺳﯿﺪﻧﺪ اﯾﺸﺎن ﻓﺮﻣﻮدﻧﺪ ﻣﻦ ﺑﻪ اﯾﺸﺎن ﮔﻔﺘﻢ – و آﻗﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ آﻗﺎي ﻫﺎﺷﻤﯽ رﻓﺴﻨﺠﺎﻧﯽ ﮐﺮدﻧﺪ- ﻣﯽداﻧﯿﺪ ﮐﻪ اﯾﻦ ﮐﺎر ﭘﺸﺘﺶ ﺧﺎرﺟﯽﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ و ﻣﯽﺧﻮاﻫﻨﺪ ﻓﺘﻨﻪ ﮐﻨﻨﺪ و در واﻗﻊ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﺗﻘﻠﺐ در اﻧﺘﺨﺎﺑﺎت را آنﻫﺎ ﻣﻄﺮح ﮐﺮدﻧﺪ؟. آﻗﺎي ﻫﺎﺷﻤﯽ رﻓﺴﻨﺠﺎﻧﯽ ﻫﻢ ﺳﺮي ﺑﻪ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺗﮑﺎن دادﻧﺪ و ﺑﯿﺎﻧﺎت ﻣﻘﺎم ﻣﻌﻈﻢ رﻫﺒﺮي را ﺗﺎﯾﯿﺪ ﮐﺮدﻧﺪ.»

انقلاب اسلامی:اما هاشمی رفسنجانی، در نامه خود، پیشاپیش در باره تقلب، به خامنه ای هشدار داده بود. در یک جای نامه گفته بود: « در موقع مناسب انحرافات و حق‌کشی‌های ناگفته انتخابات و اعمال دولت نهم در اختیار مردم و تاریخ قرار خواهد گرفت» و درپایان نامه نیز باز گفته بود: « لذا در فرصت باقی‌مانده ضروری به نظر می‌رسد خواسته بحق حضرت‌عالی و مردم در خصوص انجام انتخاباتی سالم و پرابهت و حداکثری تحقق یابد. کاری که می‌تواند عامل نجات کشور از خطر و باعث تحکیم وحدت ملی و اعتماد عمومی باشد».

خامنه ای، هشدار او را نشنید و تقلب بزرگ روی داد و هاشمی رفسنجانی موضع گرفت. پس نمی توانسته است قول خامنه ای را تصدیق کرده باشد. پس یا علم الهدی دروغ گفته است و یا، هاشمی رفسنجانی ناگزیر از این اعتراف شده است که عامل خارجی که تقلب در انتخابات را مطرح کرده است، او و فرزندش مهدی هستند.شاهد از راه رسید و زاکانی فاش گفت آنچه را هاشمی رفسنجانی و محسن رضائی در باره تقلب در انتخابات گفته بوده اند. در زیر قول او و توضیح ما را می یابید.

◀ در 11 دی 91، محسنی اﮊه ای، «دادستان کل»، گفته است: از سه روز پیش، فائزه هاشمی را به خاطر «اقداماتی مخالف مقررات زندان» به زندان انفرادی برده اند تا تنبیه شود. هم او گفته است:کیفر خواست مهدی هاشمی یا صادر شده و یا بزودی صادر می شود و دادگاه تشکیل می گردد.

◀ بنا بر اطلاع از داخل، از منبع دیگری، این نه واواک و اطلاعات سپاه هستند که بر نوارهای چهارگانه گفتگوهای مهدی هاشمی رفسنجانی دست یافته اند و آن را منتشر کرده اند، بلکه این در خارج از کشور است که این نوارها، در زمانی که تیم طائب مدرکی در اختیار نداشته و نمی یافته است، منتشر شده اند و تیم طائب از آن سود جسته است.

◀ طرف اصلی هاشمی رفسنجانی و خانواده او، حالا دیگر احمدی نژاد و گروه او نیستند، بلکه گردانندگان سپاه و مافیاهای نظامی – مالی هستند. بیت خامنه ای، خصوص مجتبی خامنه ای، می خواهند هاشمی رفسنجانی قدرت نگیرد و در همان حال نمی خواهند یکسره از صحنه بیرونش کنند. زیرا از هاشمی رفسنجانی ضعیف، در تعادل قوا، هم در رﮊیم و هم با «روحانیت» کار ساخته است.

◀ در 15 دی91، بی بی سی فارسی خبر داد که علی مطهری و چند «نماینده» دیگر نزد هاشمی رفسنجانی رفتند و از او خواستند نامزد ریاست جمهوری بگردد. او نپذیرفت. اینان از او خواستند که نامزدی را معرفی کند. و علی مطهری این خبر را تکذیب کرد.

❊زاکانی: هاشمی رفسنجانی می گفت در انتخابات ریاست جمهوری تقلب شده و محسن رضائی می گفت: 8 میلیون از این آراء آب است:

در 17 دی 91، بولتن نیوز، مصاحبه طولانی علی رضا زاکانی، «نماینده» مجلس مافیاها و عضو کمیته ای را انتشار داده است که از سوی مجلس مأموریت یافت به اعتراضهای موسوی و کروبی به «انتخابات» ریاست جمهوری رسیدگی کند. او از جمله گفته است:

« آقاي هاشمي ضمناً بيان كردند كه شائبه تقلب به شكل جدي وجود دارد، وي به گفته آقاي ر‌یشهري استناد كردند كه ايشان خودش به ايشان گفته بود كه يكي از افراد شهرري كه پدرش در كهك قم مي‌نشينند، رفته بود به پدرش سر بزند و در آنجا در روز جمعه پانزدهم خرداد، يعني يك هفته قبل از انتخابات، مي‌رود و مي‌بيند پدرش نيست و وقتي پدرش برمي‌گردد مي‌بيند سرانگشت ايشان جوهر استامپ دارد. سؤال كرده و پدرش گفته بود رفتم به آقاي احمدي‌نژاد رأي بدهم و 50 هزار تومان هم پول گرفته‌ام. ايشان مي‌گفت: «آقاي ريشهري اين را گفته بود». نكته دوم اين بود كه مي‌گفت: «آقاي رضايي مي‌گويند حدود 8 ميليون اين آرا، «آب» است، يعني آب توي آن بسته‌اند و عدد رأي پايين‌تر است». پرسيديم: «خود ايشان گفته‌اند؟» گفتند: «بله»، پرسيديم: «استدلالشان چيست؟» به استدلالشان نپرداختند.

همان روز پيش آقاي رضايي رفتيم. آقاي نادران، آقاي جلالي، آقاي ابوترابي و بنده و آقاي دانش‌جعفري – ‌كه مسئول ستاد آقاي رضايي بود- هم حضور داشتند. ايشان گلايه كردند و گفتيم به اين گلايه‌ها رسيدگي خواهيم كرد، اما پرسش اول ما اين است كه شما كه گفته‌ايد 7 يا 8 ميليون رأي نادرست است، با چه استدلال اين را بيان كرديد؟ آقاي رضايي پاسخ داد: «چون حوزه‌هاي انتخابيه مصرف تعرفه‌شان را به ستاد مركزي انتخابات اعلام مي‌كردند، تا ساعت پنج بعدازظهر روز بيست و دوم ميزان مصرف تعرفه 17ميليون اعلام شده بود و از ساعت پنج بعدازظهر تا ده شب را ضربدر دقيقه و 60 ثانيه مي‌كردند و ميانگين افراد را هم بيان مي‌داشتند و مي‌گفتند امكان ندارد در آن فاصله 21 ميليون نفر ديگر رأي داده باشند».من پرسيدم، مگر ما رأي‌گيري الكترونيك داريم كه هر كدام خورد، در مركز شماره بيفتد. رأي‌گيري دستي است. ممكن است در جايي شش بسته تعرفه مصرف كرده باشد و اعلام نكنند و بعداً اعلام كنند، لذا اين استدلال از اساس باطل است و بر چارچوب منطقي شكل نگرفته است. به نظرم خود ايشان هم مجاب شد».

انقلاب اسلامی:بدین سان، شاهد از راه رسید و مسلم شد که هاشمی رفسنجانی گفته است در انتخابات تقلب شده است. پس اگر خامنه ای مدعی شده باشد، خارجی ها تقلبی بودن انتخابات را پیش کشیده اند، این کار را توسط هاشمی رفسنجانی و محسن رضائی کرده اند. و اما، به خاطر خوانندگان گرامی می آورد که خامنه ای مدعی شد 40 میلیون نفر در انتخابات شرکت کرده اند. در همان زمان، گذشته از گزارشهائی که از تهران و شهرهای ایران دریافت کرده و منتشر کردیم، بر اساس حداقل زمان لازم برای این که یک رأی دهنده رأی بدهد و بر این اساس که از 8 صبح تا 10 شب در تمام ایران متصل رأی داده باشند، محاسبه انجام دادیم و مسلم شد که حد اکثر 26.8 میلیون تن می توانسته اند رأی داده باشند. و اینک فاش می شود که محسن رضائی همان روش را بکار برده و دانسته است که «8 میلیون رأی» آب است. اما بدون تردید، دست کم 13 میلیون رأی آب بوده است. چرا که وقتی از 8 صبح تا 5 بعد از ظهر، 17 میلیون رأی می دهند و بدون تردید، در شهرهای کوچک و روستاها، پیش از پایان زمان مقرر، اخذ آراء پایان می یابد، در 5 ساعت، حتی نصف این تعداد نیز رأی اخذ نمی شود. بر فرض که حتی از نصف بیشتر، 9 میلیون رأی اخذ شده باشد، باز کل آراء 26 میلیون می شود. و حقیقت اینست که در آنتخابات» خرداد 88 کمتر از این عده رأی داده اند و بدون تقلب ممکن نبود نام احمدی نژاد را از صندوق بیرون آورد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates