04.10.2013

اخبار ضد و نقیض از سوءقصد به جان یک فرمانده سپاه پاسداران

بی‌بی‌سی: روزنامه دیلی‌تلگراف، چاپ بریتانیا، امروز خبر داده که یکی از افسران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرج کشته شده است.

این روزنامه فرد کشته‌شده را مجتبی احمدی، فرمانده جنگ سایبری سپاه پاسداران معرفی کرده است. منبع دیگری این مقام را به آقای احمدی نسبت نداده است.

پیش از این سایت البرز، که به پوشش اخبار استان البرز و شهر کرج می‌پردازد، خبر داده بود که یکی از مسئولان سپاه کرج به نام م.ا ترور شده است.

تصویری که توسط یکی از ‘افسران جنگ نرم’ از محل کشف جنازه مجتبی احمدی منتشر شده

سایت البرز نوشته بود که این عضو سپاه روز یکشنبه گم شده بوده و پس از آن جنازه‌اش، در حالی که دو گلوله به او شلیک شده بوده، پیدا شده است.

این سایت از قول “یک منبع مطلع در نیروی انتظامی” نوشته بود: “براساس اطلاعات به دست آمده دو موتور سوار در یکی از مناطق جنوبی کرج به وی شلیک کرده‌اند.”

این منطقه بعدتر محمدشهر عنوان شد.

این خبر بعدتر از روی وبسایت البرز حذف شد و سپاه کرج در کلیک بیانیه‌ای ضمن تکذیب اخبار منتشر شده، علت مرگ این عضو سپاه را “بروز حادثه‌ای ناگوار” عنوان کرده و گفت: “علت اصلی حادثه و انگیزه ضارب یا ضاربین مشخص نشده است.”

دیروز هم وبسایت “کمال مهر” که عمدتا اخبار مذهبی و امور نظامی خاورمیانه را منتشر می‌کند، تصاویری از تشییع جنازه آقای احمدی منتشر کرده است.

چند روز پیش در وبسایت “افسران” تصویری از محل پیدا شدن جنازه آقای احمدی منتشر شده بود. این وبسایت مشابه شبکه‌های اجتماعی مجازی است اما به نظر می‌رسد عموم اعضایش از هواداران آیت‌الله علی خامنه‌‎ای هستند.

کاربری که تصویر محل کشف جنازه آقای احمدی را در این وبسایت منتشر کرده گفته او با سلاح گرم کشته شده و آقای احمدی را دوست نزدیک خود معرفی کرده است.

معمولا ابهامات پیرامون حوادث این چنینی که برای اعضای سپاه رخ می‌دهد، به طور شفافی برطرف نمی‌شوند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates