09.10.2013

تیتر کیهان ظریف را راهی بیمارستان کرد

دیگربان: حملات گسترده حامیان علی خامنه‌ای به تیم دیپلماسی حسن روحانی با تیتر جنجالی روزنامه کیهان٬ محمدجواد ظریف را راهی بیمارستان کرد.

روزنامه کیهان که زیر نظر حسین شریعتمداری٬ نماینده علی خامنه‌ای اداره می‌شود در شماره روز سه‌شنبه (۱۶ مهر) خود به نقل از ظریف نوشته بود که گفتگوی تلفنی روحانی و اوباما «نابجا» بوده است.

این روزنامه افزوده بود ظریف در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته که «مکالمه روحانی با اوباما و دیدار طولانی من با جان‌ کری نابجا بوده است.»

پس از انتشار این خبر از سوی روزنامه کیهان٬ کمیسیون امنیت ملی مجلس و وزارت امور خارجه گزارش این روزنامه را تکذیب کردند.

محمدجواد ظریف نیز شامگاه روز سه‌شنبه در صفحه فیس‌بوک خود بی‌آنکه به نام روزنامه کیهان اشاره کند٬ گفته که تیتر این روزنامه باعث شد وی بر اثر فشار عصبی به بیمارستان مراجعه کند.

آقای ظریف از برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به خاطر عمومی کردن «سلیقه‌ای» مطالب جلسه محرمانه این کمیسیون نیز انتقاد کرده است.

وی خطاب به اعضای این کمیسیون نوشته که «منبعد تنها توقع اظهارنظر رسمی در جلسات علنی از بنده داشته باشید.»

حسن روحانی هم امروز در در هفتمین همایش ملی نخبگان طی سخنان معناداری خطاب به منتقدان دولت گفت از سخنان «نیش‌دار» خود بکاهند.

روحانی افزوده که «همه باید کاری کنیم که سخنان نیش دارمان کم شود و در چارچوب ادب و اخلاق باشد.»

با انتقاد علنی علی خامنه‌ای از گفتگوی تلفنی حسن روحانی با باراک اوباما٬ حملات گسترده محافظه‌کاران تندرو به دولت حسن روحانی افزایش یافته است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates