20.01.2013

آب در لانه مورچه‌گان: گله آیة اله یزدی از مواضع شخصی ممدوحی به نام جامعه مدرسین/تکذیب محکومیت سخنان عسگراولادی

بازتاب امروز: شنیده های خبرنگار بازتاب حاکیست آیت الله یزدی از اظهار نظر شخصی آیت الله ممدوحی علی سخنان عسگراولادی گلایه کرده و گفته است، وقتی جامعه مدرسین رییس دارد و ضابطه دارد، چرا فردی نظر خود را به عنوان نظر جامعه بیان می کند؟

در این حال 19 دی، سایت تخصصی استان قم در پی تماس با اعضای برجسته جامعه مدرسین خبر داد: این جامعه هیچ نظری در رابطه با سخنان آقای عسگر‌اولادی نداشته است.

در پی درج خبری به نقل از آیت‌ا… ممدوحی در رابطه با محکومیت نظر آقای عسگر‌اولادی از سوی جامعه مدرسین، خبرنگار ما در تماسی که با برخی از اعضای جامعه مدرسین داشت اعلام کردند نظرات آقای ممدوحی شخصی است و در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هیچ مطلبی دربارة نظرات آقای عسگر‌اولادی تصمیم‌گیری نشده است.

پیش از این دفتر جامعه مدرسین اعلام کرده بود نظرات جامعه مدرسین از طریق اطلاعیه یا دبیر این جامعه اعلام می‌شود.

همچنین آیت‌ا… سید محمد غروی با بیان اینکه نظرات آقای عسگر اولادی از روی صدق و صفاست تصریح کرد: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصمیمی درباره اظهارات آقای عسگر اولادی نگرفته است.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه در گفت‌و گو با 19 دی با اشاره به طرح نظرات آقای عسگر اولادی در جلسه جامعه مدرسین گفت: در جلسه جامعه مدرسین دیدگاه‌های آقای عسگر اولادی طرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت ولی هیچ تصمیمی در مورد آن گرفته نشد.
آقای غروی با بیان اینکه مواضع جامعه مدرسین از طریق اطلاعیه رسمی و یا توسط رئیس اعلام می‌شود خاطرنشان ساخت: بقیه حضرات اعضای محترم جامعه مدرسین تنها نظرات خودشان را بیان می‌نمایند.

عضو شورای حوزه علمیه با تأکید بر اینکه هیچ کسی دارای عصمت نیست گفت: آقای عسگر اولادی یک مطلبی را اظهار کرده‌اند هر چند مورد پسند ما نباشد ولی آن را از روی صدق و صفا و با نیت خوب گفته‌اند.نبایستی به خاطر این اظهارات به شخصیت ایشان جسارت شود.
وی افزود: آقای عسگراولادی از یاران اولیه امام و انقلاب بودند که تعداد آنها به انگشتان یک دست هم نمی‌رسد. و در این سال‌ها در خدمت مردم و انقلاب بوده و هیچ‌گاه طلبکار نبوده است. نباید برخی از افراد برخوردی کنند که ضد انقلاب خوشحال شوند.

آیت‌ا… غروی هر گونه برخورد افراطی با شخصیت‌های اسلامی و انقلابی که از استوانه‌های نظام و انقلاب هستند را ضربه به انقلاب توصیف و بر حفظ حرمت شخصیت‌ها تأکید کرد.
وی تأکید کرد: آقای عسگراولادی از ارکان اصول‌گرایان هستند. امروز بعضی‌ها خوشحال می‌شوند که از داخل اصول‌گرایان به آقای عسگر اولادی اسائه ادب شود. برخی افراد نباید کاری کنند که مخالفان اصول‌گرایان خوشحال شوند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates