21.10.2013

همسر یزدان‌پناه یزدی: عباس زنده است

خودنویس: آتنا یزدی، در فیس‌بوک خود نوشته است: «خوشبختانه ایشان زنده هستند و آن اخبارها شایعاتی بیش نبود در جهت منفعت برخی دولتها. لطفآ برای سلامتی و بازگشت‌شان دعا کنید.»

آتنا یزدی در سال‌گرد تولد همسرش، از زنده بودن او خبر داد.

بر اساس آن‌چه خانم یزدی نوشته، مرگ شریک مهدی هاشمی تنها یک شایعه بوده است.

عباس یزدان‌پناه یزدی در روز ۲۵ ژوئن امسال پس از حضور در جلسه شهادت ویدیویی به عنوان شاهد شرکت نفتی کرسنت دوبی، ناپدید شده بود. بعد از نزدیک به ۴۰ روز، خبر [2] کشف جسد او در ساحل امارات عربی متحده منتشر شد، اما یکی از سازمان‌های امنیتی امارات این ادعا را رد کرد.

خانم یزدان‌پناه در پاسخ به پیامک روح‌الله زم در فیس‌بوک خود می‌نویسد: «خوشبختانه ایشان زنده هستند و آن اخبارها شایعاتی بیش نبود در جهت منفعت برخی دولتها. لطفآ برای سلامتی و بازگشتشان دعا کنید…این موضوع بسیار پیچیده است و از توضیح ان در این‌جا معذورم. ولی ایشان زنده هستند و امیدوارم سلامت هم باشند».

عباس یزدان‌پناه یزدی با تعداد زیادی از مقام‌های نفتی و سیاسی ایران در ارتباط بوده است. وکیل مهدی هاشمی چندی پیش، برخلاف ادعاهای موکلش تایید کرد که عباس، دوست نزدیک و «رازدار» او بوده است.

نام عباس یزدان‌پناه یزدی، نخستین بار پس از انتشار خبر رشوه‌خواری مرتبط با قرارداد استات‌اویل نروژ بر سر زبان‌ها افتاد [4]. دادستانی فرانسه [5] هم‌چنین از او به عنوان یکی از کسانی که از شرکت توتال مبالغی دریافت و به یک مقام ایرانی منتقل کرده، یاد می‌کند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates