22.10.2013

احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد: بدون تنفیذ رهبر٬ دولت قادر به برداشتن قدم از قدم نبود

دیگربان: احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد گفته دولت یازدهم ۳. ۴۹ درصد رای مردم را با خود ندارد٬ «اگر تنفیذ رهبری نبود این دولت قدم از قدم نمی‌توانست بردارد» و باید «مراقب باشیم شکست خود را به گردن ما» نیندازد.

خبرگزاری «دانشجو» این مطالب را از دیدار آقای علم‌الهدی با کادر مجموعه سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی گزارش کرد٬ اما مدتی بعد برخی قسمت‌های اظهارات علم‌الهدی را حذف کرد.

علم‌الهدی در این دیدار گفته است: «باید حواسمان جمع باشد که کم‌کاری و ناتوانی دیپلماسی امروز دولت یازدهم به گردن ما نیفتد آنچه که اکنون در سیاست خارجی ما شکل گرفته شکست خورده است؛ زیرا آمریکا هیچ زمان در برابر ما از خود نرمش نشان نخواهد داد.»

وی افزوده که «ما منتظر هستیم تا ببینیم دولت و دیپلماسی او چه کار می‌خواهد انجام دهند و باید حواسمان باشد که به گونه‌ای رفتار نکنیم که شکست خود را به گردن ما بیندازند و در انتهای بگویند بچه حزب‌اللهی‌ها، علما و در ‌‌نهایت رهبری نگذاشتند که ما کاری انجام دهیم.»

برخی از مهم‌ترین گزاره‌های اظهارات امام جمعه مشهد:
● جریانی که می‌خواهد شعار مرگ بر آمریکا را براندازی کند و یا حرف‌هایی را در سایت‌ها بیان می‌کنند که فرزندان شهدا را نیز به هم می‌ریزد‌‌ همان جریانی است که می‌خواهد بگوید نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران.

● این‌ها قشری خاکستری هستند که می‌خواهند بی‌بند و باری و از بین رفتن ارزش‌های اسلامی و از بین رفتن استکباری ستیزی را در میان ما عادی جلوه دهند.

● اگر این جریان ساختارشکن موفق شود کار خود را پیش ببرد ما همه چیز را از دست خواهیم داد و باید اسلام را فراموش کنیم. باید در عرصه دانشگاه اجازه ندهیم این اتفاق بیفتد.

● جریانی که روی کار آمده جریان ما نیست، درست است که اصلاح‌طلبان اکنون امور را تا حدودی در دست گرفته‌اند؛ اما وظیفه ما غصه خوردن و به گردن گرفتن نیست.

● با وجود گذشت سه ماه از استقرار دولت جدید اما تورم هنوز سرجایش است و تکان نخورده و مرغ نیز به کیلویی ۷۰۰۰ تومان رسیده اگر دولت اصولگرا الان بر سر کار بود آن‌ها چگونه رفتار می‌کردند ما نیز باید از دولت دلیل این ناتوانی را مطالبه کنیم.

● اینکه در انتخابات فکر کنید اصولگرایان شکست خورده‌اند را من اصلا قبول ندارم در حال حاضر سه ماه است که دولت یازدهم مستقر شده و تمام تلاش خود را در حساسترین نقطه کشور یعنی خراسان رضوی جهت تشکیل شورایی برای خود انجام داده‌اند؛ اما موفق نشده این یعنی ما اصولگرایان هنوز قدرت داریم.

● تا به همین امروز دولت یازدهم شش نفر را در مشهد مقدس جهت تصدی پست استانداری تا مرز حکم دادن جلو برده است؛ اما نتوانسته از این میان شخصی را بر این مسند بنشاند مشخص است که اصولگرایی هنوز شکست نخورده است.

● روحانی ایران از تبار اصلاح‌طلبان نیست گرچه در برابر تصمیم‌گیری‌های آن‌ها نیز سفت و محکم مقابله نمی‌کند؛ اما از جنس خاتمی و مبانی فکری او نیز نمی‌باشد. در حال حاضر روحانی در خصوص تصمیم‌گیری‌های مهم خود هیچ شخصی را به اندازه رهبری قبول ندارد.

● آنچه که امروز اقتصاد ما را این چنین دچار بحران کرده است عملکرد ضعیف احمدی‌نژاد در شش ماه آخر دوران ریاست جمهوری‌اش بود.

● ما اگر بتوانیم ۵۰۰۰ بسیجی فعال از میان این بسیجیان استخراج کنیم موفق خواهیم بود؛ اما باید بدانید این تعداد دانشجوی بسیجی باید از آن نوع بسیجیانی باشند که حاضر می‌شوند بروند به روی مین.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates