26.10.2013

وزارت اطلاعات و ایرنا نام موسوی را حذف کردند

دیگربان: یک مقام آگاه در وزارت اطلاعات با گذشت بیش از یک روز از انتشار خبر سیلی خوردن دختران میرحسین موسوی در خانه امن وزارت اطلاعات٬ ادعا کرد فرزندان موسوی و رهنورد عامل درگیری روز پنجشنبه بوده‌اند.

روز پنجشنبه (دوم آبان) نرگس موسوی در صفحه فیس‌بوک خود از حمله یکی از ماموران حصر به خود و خواهرش خبر داده بود.

انتشار این خبر با واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی فارسی زبان روبرو شد به طوری که بسیاری از حسن روحانی خواسته‌اند در این خصوص واکنش نشان دهد.

در پی این واکنش‌های اعتراضی یک مقام آگاه نیز در گفتگو با خبرگزاری فارس٬ دختران میرحسین موسوی را عامل آغاز این درگیری معرفی و ادعاهایی درباره آن‌ها مطرح کرده است.

یک مقام وزارت اطلاعات نیز به ایرنا گفته یکی از دختران موسوی پس از پایان ملاقات «دست به اقدامی خلاف ضابطه و مقررات زد.»

این مقام افزوده که دختر موسوی به یکی از ماموران «توهین» کرده و پس از تذکر مامور٬ به همراه «دو تن دیگر از منسوبان» خود این مامور را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

این مقام آگاه وزارت اطلاعات در ادامه از اینکه رسانه‌های «ضد انقلاب» متاثر از «فضاسازی خلاف واقع عناصر بدخواه و برخی فرزندان خانم رهنورد، مطالب و مواضعی کذب و ناصواب را دستمایه خبری خود قرار داده و اصل ماجرا را وارونه منعکس کرده‌اند» ٬ اظهار تاسف کرده است.

در این خبر ایرنا و اظهارات مقام آگاه وزارت اطلاعات هیچ نامی از میرحسین موسوی به میان نیامده و تنها به زهرا رهنورد و فرزندان وی اشاره شده است.

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد بیش از هزار روز است که در حصر خانگی به‌سر می‌برند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates