30.10.2013

جیگر این اعتدال رو بخورم

خودنویس: خداییش اگه چند تا دولت قاطع و معتدل مانند جمهوری اسلامی ما پیدا بشن، چقدر دنیا قشنگ‌تر می‌شه؟ واقعا تا به حال فکر کردین که جمعیت ما انسان‌ها که در حال غارت، چپاول، کشت، کشتار و آلودگی زمین و زمان هستیم رو چه کسی باید کنترل کنه؟ راستی غیر خود ما انسان‌ها چه کسی می‌تونه جلوی روند تخریب محیط زیست رو بگیره؟

پاسخ خیلی روشنه، فقط جمهوری اسلامی مقتدر ما می‌تونه جلوی افزایش تخریب محیط زیست رو بگیره.

شیوه جمهوری اسلامی البته ابتدایی و موثر به نظر می‌رسه، کندن ریشه انسان از زمین و پاک کردن صورت مساله و حل همه مشکلات. بدیهی است که بنده سبز فکر می‌کنم و به آن هم افتخار دارم، اصلا همه کشورهای پیشرفته حزب سبزها یا حزب محیط زیست دارند مانند آلمان.

البته من یک پیشنهاد هم برای دولت اعتدال دارم. نظر بنده اینه که قانون‌های به ظاهر غیر‌انسانی و وحشی نظیر قصاص و سنگ‌سار(که باطن بسیار زیبایی دارند) رو از متن قوانین مجازات عمومی و مدنی خودمون برداریم که هم جلو دهن این سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری رو ببندیم و هم به شیوه موثرترتری ریشه انسان‌ها رو خشک کنیم.

پیشنهاد جایگزین هم اینه که به جای این شامورتی بازی‌ها که اسمشو قانون گذاشتیم و اجراش هم می‌کنیم، قانون مجازات «انسان‌های آلوده کننده محیط زیست» رو تصویب کنه علی آقا دالتون [آقای لاریجانی]. طبق این لایحه که دولت اعتدال می‌بره به مجلس تا قانون بشه، هر انسانی به واسطه مصرف اکسیژن در دم و تولید کربن دی اکسید از بازدم ریه‌ها و تولید گازهای معدوی و رودوی بالفطره مجرم است. حال با تغییر قانون اساسی و دادن اختیارات بیشتر به رهبری عده‌ای محدود از این موجودات متخلف بخشیده شده و بقیه عند‌المطالبه قابل مجازات هستند(دقیقا مطابق قانون مترقی مهریه و صداق که بنیان خانواده در کشور را سر پا نگه داشته است).

یعنی باور کنید که دیگه سازمان ملل و عفو بین الملل هم در مورد اعدام‌ها جیک نمی‌زنند که هیچ شاید جمهوری اسلامی برنده جایزه‌های زیست محیطی متعدد هم بشود.

این‌جاست که باید گفت: «اعتدال مچکریم، روحانی مچکریم و ما ملت شهید پرورتولید‌ کننده گاز از بالا و پایین از شما خواهان اعتدال بیشتر و مجازات‌های هر چه بنفش‌تر هستیم.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates