02.11.2013

ماشاالله ماشاالله این آقایون سپاهی در وقاحت دست کمی از رهبرشان ندارند ها: دولت بدهی ما را بدهد ایزو ایکو را پس می‌دهیم

بندرآنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شرکت ایزو ایکو متعلق به وزارت صنعت بود و از سوی دیگر دولت بدهی به وزارت دفاع داشت بنابراین ایزو ایکو بابت رد دیون به وزارت دفاع واگذار شد و اگر دولت بدهی ما را بدهد ایزو ایکو را پس می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی بندر آنلاین به جزیره کیش و پانزدهمین همایش صنایع دریایی، سردار حسین دهقان امروز در حاشیه این همایش و در نشستی خبری با خبرنگاران گفت: ایزو ایکو در قانون بودجه سال 91 به عنوان بخشی از مطالبات وزارت دفاع از سوی وزارت صنعت به ما واگذار شد و مراحل واگذاری شرکت سیر قانونی و طبیعی خود را اجرا می‌کند.

وی اضافه کرد: اگر دولت بدهی ما را به ما پرداخت کند شرکت ایزو ایکو را به آنها برمی‌گردانیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره هواپیماهای پهن‌پیکر و 150 نفره گفت: ساخت این هواپیماها تصمیم قطعی و در سطح ملی است و وزارت دفاع امروز دانشگاه‌های مختلف کشور را در طراحی هواپیماهای مختلف به کار گرفته است.

وی با اشاره به وجود توانایی و ظرفیت برای ساخت هواپیما تصریح کرد: مجموعه اقدامات صورت گرفته و گام‌های بعدی در این باره ما را به هدف نزدیک می‌کند.

دهقان درباره فراهم‌سازی امنیت در منطقه خلیج فارس خاطر نشان کرد: ما در ایجاد امنیت در خلیج فارس برتر هستیم و فقط کشور ایران توانایی تأمین امنیت این منطقه را فراهم می‌کند و کشور دیگری قدرت تأمین امنیت این منطقه را ندارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه درباره مبادلات هیات نظامی و خارجی در این وزارتخانه به دنبال دیپلماسی فعال هستیم که با هدف ارتقاء امنیت و ثبات در منطقه پیگیری می‌شود، تأکید کرد: قطعا حضور بیگانگان در خلیج فارس منجر به نوعی بی‌ثباتی خواهد بود.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت هواپیما S300 گفت: در این رابطه قرارداد با طرف روسی داشته‌ایم اما به دلیل تحریم، کشور روسیه از اجرای آن امتناع کرد در حالیکه باید طرف مقابل به تعهدات خود عمل کند.

دهقان در پایان با بیان اینکه خلیج فارس همچنان منبع تأمین انرژی دنیاست، اظهار داشت: بسیاری از کشورهای دنیا به خلیج فارس وابسته هستند و اقتصاد کشورها با خلیج فارس و تنگه هرمز گره خورده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates