12.11.2013

برادر معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد: منشاء سوء‌قصد به رحمت‌آبادی خصومت شخصی نیست(حتما سهم عمام داده نشده یکی از جان برکفان عمام جان طرف را گرفته)

دیگربان: برادر صفدر رحمت آبادی٬ معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهارات مقام‌های انتظامی٬ امنیتی و اطلاعاتی درباره «شخصی» بودن علت قتل برادرش را رد کرد.

صفدر رحمت آبادی شامگاه یک‌شنبه (۱۹ آبان) در میدان «سبلان» شهر تهران بر اثر شلیک دو گلوله به سینه و سر جان خود را از دست داد.

مقام‌های امنیتی و انتظامی ساعتی پس از مرگ این مقام وزارت صنعت اعلام کرده‌اند که مرگ وی منشاء سیاسی نداشته و به احتمال قوی ناشی از خصومت شخصی بوده است.

این در حالی است که مظفر رحمت‌آبادی برادر آقای رحمت‌آبادی که مدیرکل غله و بازرگانی استان کرمانشاه است٬ روز دوشنبه (۲۰ آبان) گفته علت سوء‌قصد به برادرش «شخصی» نبوده است.

وی افزوده که «بیان خصومت شخصی برای دلیل ترور مرحوم رحمت آبادی به هیچ وجه پذیرفته نیست و این مسئله برای ما به شدت ناراحت کننده و غیر قابل قبول است.»

مظفر رحمت‌آبادی اضافه کرده «نه خانواده ما و نه شخص ایشان هیچ مشکلی با هیچ شخص یا گروهی نداشته و نداریم و این موضوع قابل قبول نیست که {برادرم} در یک درگیری شخصی کشته شده» باشد.

وی افزوده «هم اکنون هم برای پیگیری این موضوع در تهران هستیم و جلساتی را با مسئولان مربوطه خواهیم داشت.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates