13.11.2013

فعالان سایبری حزب‌الله گزارش کردند: روحانی مراسم عزاداری خامنه‌ای را ترک کرد

دیگربان: فعالان سایبری حزب‌الله می‌گویند حسن روحانی مراسم نخستین شب عزاداری برای امام سوم شیعیان که همه‌ساله از سوی علی خامنه‌ای در حسینیه «امام خمینی» برگزار می‌شود را نیمه‌کاره ترک کرده است.

آن‌طور که این فعالان سایبری نوشته‌اند شامگاه دوشنبه (۲۰ آبان) هنگام ورود آقای روحانی به حسینیه «امام خمینی» حاضران در حضور علی خامنه‌ای شعار «مرگ بر آمریکا» و «هیهات من‌الذله» سر داده‌اند.

برخی نیرو‌های حزب‌الله حاضر در این مراسم همچنین در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی نوشته‌اند که روحانی پس از آغاز مداحی مهدی سلحشور٬ این مراسم را ترک کرده است.

سلحشور یکی از مداحانی تهران است که چندی پیش از مذاکرات دولت حسن روحانی با آمریکا با تعبیر جنسی بسیار زننده‌ای یاد کرده بود که در ‌‌نهایت مجبور به تکذیب گفته‌های خود شد.

در تصاویری که از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر جمهوری اسلامی منتشر شده٬ حسن روحانی در برخی از تصاویر دیده نمی‌شود.

در دومین شب برگزاری این مراسم که شامگاه سه‌شنبه (۲۱ آبان) با حضور سه تن از نوادگان روح‌الله خمینی در «حسینیه امام خمینی» برگزار شد نیز حاضران شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

حامیان علی خامنه‌ای نوادگان آقای خمینی٬ اکبر هاشمی رفسنجانی٬ محمد خاتمی و حسن روحانی را از طرفداران مذاکره با آمریکا می‌دانند در دو ماه گذشته حملات تندی متوجه آن‌ها کرده‌اند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates