07.12.2013

در دانشگاه صنعتی شریف روی داد: جدال نماینده خامنه‌ای با دانشجویان روز ۱۶ آذر

دیگربان: حسین شریعتمداری در جدال با گروهی از دانشجویان٬ اصلاح‌طلبان را «وطن فروش»٬ حامی «طالبان»٬ همسو با «جند‌الله» و قاتل «مردم» و «ندا آقا سلطان» و «هم تیره و طایفه صدام» معرفی کرد.

نماینده علی خامنه‌ای در موسسه کیهان این اتهام‌ها را روز شنبه (۱۶ آذر) در جریان جدال با گروهی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف٬ متوجه محمد خاتمی و اصلاح‌طلبان کرده است.

شریعتمداری که به مناسبت روز «دانشجو» در این دانشگاه سخنرانی می‌کرد٬ در واکنش به شعار‌های دانشجویان در حمایت از میرحسین موسوی٬ مهدی کروبی و محمد خاتمی این مطالب را بیان کرده است.

وی خطاب به دانشجویانی که خواستار آزادی رهبران «جنبش سبز» بودند٬ میرحسین موسوی را «قاتل» برادران آن‌ها معرفی و ادعا کرد در صورت رفع حصر٬ اصلاح‌طلبان این رهبران را خواهند «کشت.»

شریعتمداری خطاب به دانشجویانی که علیه وی شعار می‌دادند، گفت «اصلاح‌طلبان از تیر و طایفه صدام حسین هستند. صدام دنبال براندازی انقلاب بود و اصلاح‌طلبان نیز دنبال همین موضوع هستند.»

نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان در بخش دیگری از این جدال ادعا کرد که حسن روحانی «مخالف» آزادی زندانیان سیاسی و رهبران جنبش سبز است و در این زمینه «تحت فشار» قرار دارد.

شریعتمداری افزود «حزب‌الله تا زنده است اجازه نمی‌دهد ستون پنجم، اسرائیل و انگلیس آقای روحانی را تحت فشار قرار دهند.»

وی خطاب به دانشجویان معترض و اصلاح‌طلبان نیز گفت: «شما مجبور بودید به آقای روحانی بچسبید، زیرا اصلاحات قصد داشت از آقای روحانی به عنوان یک پل استفاده کند، اما او اجازه نداد.»

نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان ادامه این جدال‌های لفظی خطاب به دانشجویان گفت که «شما دستتان به خون این مردم بیگناه آلوده است و از صدقه سر حزب‌الله نفس می‌کشید.»

وی ادامه داد: «اگر فتنه‌گران و سران فتنه را هم آزاد کنند، همین اصلاح‌طلبان آن‌ها را می‌کشند، همانطور که ندا آقاسلطان را کشتید.»

این عضو سابق سپاه در بخش دیگری از سخنان خود اصلاح‌طلبان را «وطن فروش» خواند و اظهار کرد که «اگر حزب‌الله نبود، اصلاح‌طلبان وطن را فروخته و پولش را نیز گرفته بودند.»

حسین شریعتمداری در این سخنرانی اتهام‌های سابق خود علیه محمد خاتمی و اصلاح‌طلبان را تکرار و افزود: «ریگی به نفع سران فتنه گروگان‌گیری می‌کرد و اصلاحات می‌خواست از طالبان حمایت کند.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates