16.12.2013

در جلسه هفتگی انصار حزب‌الله صورت گرفت: اگر امام بود دهان هاشمی را خرد می‌کرد

دیگربان: جعفر شجونی٬ عضو جامعه روحانیت مبارز همزمان با حمله به اکبر هاشمی رفسنجانی٬ دولت حسن روحانی را «دروغگو» خوانده و گفته که «زنان» ابزار کار شیطان برای فریب انسان‌ها هستند.

آقای شجونی در جلسه هفتگی انصار حزب‌الله در تهران بی‌آنکه نامی از هاشمی رفسنجانی ببرد٬ حملات تندی علیه وی به خاطر مواضعش درباره رابطه با آمریکا کرده است.

وی مواضع هاشمی در این زمینه را «احمقانه» خوانده و گفته «لابد فردا هم می‌گویی شب خواب امام را دیدم که ایشان به من فرمود غنی‌سازی متوقف شود.»

شجونی افزوده «تو {هاشمی} مرگ بر آمریکا نگو٬ چرا فضولی ما را می‌کنی؟ ما از تو که تقلید نمی‌کنیم. تو که امام و رهبر ما نیستی.»

این عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرده «امام که اگر بود دهنت را خرد می‌کرد. مگر حضرت امام نفرمود که رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است؟»

اکبر هاشمی رفسنجانی در دو ماه گذشته بار‌ها از آغاز مذاکرات محدود ایران با آمریکا حمایت کرده و خواستار حذف شعار «مرگ بر آمریکا» شده است.

محافظه کاران تندرو نیز که دولت روحانی را هماهنگ با هاشمی می‌دانند٬ طی این مدت حملات خود علیه دولت یازدهم٬ هاشمی و روحانی را افزایش داده‌اند.

شجونی نیز در همین رابطه از برخی انتصاب‌ها در دولت روحانی انتقاد کرده و این دولت را «دروغگو» خوانده است.

وی اضافه کرده «اگر کسی طرفدار امام خامنه‌ای باشد٬ این طور افراد را سر کار نمی‌آورد؛ یکی را به خاطر دل آقای هاشمی و یکی را به خاطر دل آقای خاتمی بیاورد. کجای این اعتدال است؟»

شجونی در بخش دیگری از سخنان خود گفته که «شیطان نه می‌میرد و نه بازخرید و نه بازنشست می‌شود و لذا دائم فریب می‌دهد، آن هم از طریق دو چیز که جاذبه دارد: یکی پول و دیگری زن.»

این روحانی محافظه‌کار به نقل از پیامبر اسلام افزوده که پول و زن «جهنم» را پر خواهند کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates