19.12.2013

درسانحه تصادف «درگذشت همسر و مادر پیمان عارفی زندانی تبعیدی»

رادیو کوچه: همسر و مادر پیمان (امیر رضا) عارفی زندانی تبعید شده به مسجد سلیمان، در راه بازگشت از ملاقات این زندانی سیاسی در یک تصادف رانندگی درگذشتند.

بنابه گزارش رسیده به «رادیو کوچه» روز چهارشنبه بیست و هفتم آذر ماه خانم «زینب صادق‌زاده» همسر «پیمان عارفی» به همراه مادر این زندانی در جاده اهواز به تهران در راه بازگشت از ملاقات وی در یک تصادف رانندگی درگذشتند.

«پیمان عارفی» که دو ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ در سن ۲۱ سالگی و به همراه همسر خود به اتهام هواداری از انجمن پادشاهی بازداشت شد و در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی به اعدام محکوم شد که حکم وی در دادگاه تجدید نظر به ۱۵ سال حبس در تبعید تقلیل یافت.

درحالی که وی دو ماه قبل از انتخابات بازداشت شده بود، اما در دادگاه‌، به عنوان یکی از بازداشت شدگان حوادث انتخابات ٨٨ مورد محاکمه قرار گرفت.

خانم زینب (زیبا) صادق‌زاده دو سال پیش و در آستانه نوروز ۱۳۹۰ در مصاحبه‌ای گفته بود: «اگر بخواهم به او جمله ای بگویم این است که دوستش دارم و اگر همه پانزده سال دوره زندانش هم در زندان بماند باز هم من منتظرش خواهم ماند و می خواهم دوباره با او زندگی کنم و روزهای کوتاه خوب زندگی مشترک‌مان را دوباره تکرار کنم و همان آرامش به زندگی ما برگردد».

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates