27.12.2013

محمدحسن رحیمیان٬ روحانی نزدیک به علی خامنه‌ای: مشت موسوی و کروبی هنوز بالای سر نظام است

دیگربان: محمد حسن رحیمیان٬ یکی از روحانیون نزدیک به علی خامنه‌ای گفته «مشت بسته» میرحسین موسوی و مهدی کروبی درباره تقلب در انتخابات سال ۸۸ همچنان بالای سر نظام است.

این روحانی محافظه‌کار شامگاه پنجشنبه (پنجم دی) در یک برنامه زنده تلویزیونی بدون آنکه اشاره‌ای مستقیم به نام این دو رهبر جنبش سبز کند٬ این مطلب را بیان کرده است.

رحیمیان افزوده «آقایان تا آخر مشت بسته خود را برای کوبیدن بر سر نظام نگه داشته‌اند»٬ اما «مردم به خالی بودن مشت آن‌ها» پی برده‌اند.

وی افزوده «آن‌ها {معترضان به نتیجه انتخابات} گفتند تقلب٬ اما دیدند که این موضوع قابل اثبات نیست و گفتند تخلف.»

رحیمیان در بخش دیگری از سخنان خود گفته «بخش بزرگی از افرادی که در آن ایام {سال ۸۸} دستگیر شدند، همچنان پای مواضع خود ایستاده‌اند و با دشمنان کینه‌توز اسلام حرف و عمل می‌کنند.»

نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثاگران اضافه کرده موسوی و کروبی را که همچنان بر مواضع خود هستند نمی‌توان بخشید.

در آستانه سالگرد «۹ دی» حملات حامیان علی خامنه‌ای به رهبران جنبش سبز و معترضان به نتیجه انتخابات سال ۸۸ بار دیگر افزایش یافته است.

بخشی از این حملات ناشی از تلاش‌های پشت پرده دولت حسن روحانی برای یافتن راه‌حلی با هدف رفع حصر موسوی و کروبی است که تاکنون این تلاش‌ها نتیجه روشنی به‌دنبال نداشته است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates