08.01.2014

پاسخ نوری‌زاد به اتهام‌های جنسی-روانی «امنیتی‌»ها

خودنویس: محمد نوری‌زاد: «به خود می‌گویم: محکم بایست که این گریبان دریدن‌ها نشان از آن دارد که تو به مغز این هیولاها میخ کوفته‌ای؛ و این که: این هنوز ابتدای راهی است که بدان پای نهاده‌ای.»

به دنبال انتشار یکی از گزارش‌های سفر صلح و دوستی محمد نوری‌زاد، بویژه با تیتر خودنویس با عنوان «نوری‌زاد از خامنه‌ای خواست تصور کند ۲۴ روز به پسرش تجاوز شده»، که در آن ماجرای تجاوز جنسی ۲۴ روزه به سربازی در بند نظام زندان کارون اهواز ذکر شده بود، امروز وب‌سایت امنیتی صلح‌نیوز، وابسته به قرارگاه عمار و با مدیریت فردی به نام امیرحسین طاهرخان، در واکنشی غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای، خبر تجاوز محمد نوری‌زاد به دختر خود و بستری شدن او در بیمارستان روانی را منتشر کرد و هم‌زمان، در خبری دیگر، مدعی تقاضای طلاق همسر مهدی کروبی از او شد. محمد نوری‌زاد، که در سفر خوزستان است، ساعتی پیش در واکنش به نوشته صلح‌نیوز، در صفحه فیس‌بوک خود گفته است:

«امروز در شوش دانیال بودم. دوستی که نمی‌شناختمش از تهران زنگ زد و گفت: خبر صلح‌نیوز را دیده‌ای؟ گفتم من اکنون در سفرم و به اینترنت دسترسی ندارم، مگر چه نوشته؟ گفت: حالم خیلی بد است آقای نوری‌زاد. ما داریم به کجا می‌رویم؟ پرسیدم: مگر چه شده؟ بغضش گرفته بود. گفت: شرم دارم بگویم. و گفت: صلح‌نیوز آورده که شما به دخترت تجاوز جنسی کرده‌ای و همسرت از شما شکایت کرده و شما اکنون تحت درمان یک مرکز روانی هستید و عکسی نیز از شما و دخترتان منتشر کرده. اکنون به اهواز باز آمده‌ام. ساعت یک بامداد است. می‌بینم دوستی خبر صلح‌نیوز – خبرگزاری وزارت اطلاعات – را برای من ارسال کرده؛ دیدمش. بیش از آن‌که مکدر شوم، به سقوط اخلاقی یک جامعه مدعی مسلمانی در ورطه زشت‌کاری می‌اندیشم. به خود می‌گویم: محکم بایست که این گریبان دریدن‌ها نشان از آن دارد که تو به مغز این هیولاها میخ کوفته‌ای؛ و این که: این هنوز ابتدای راهی است که بدان پای نهاده‌ای. پیشنهاد می‌کنم این خبر را ببیند تا بدانید در این ملک غارت‌شده، زشت‌کاری تا کجاها می‌تواند رسوخ کند!»

محمد نوری‌زاد هم‌چنین روز گذشته، از «تراژدی شِلِر» پرده برداشت که در آن، دختر جوانی به نام شلر فرهادی، به علت امضای طومار انتقادی خطاب به خامنه‌ای، بازداشت شد و در فرجام ماجرایی تراژیک، خودکشی کرد و در این جنایت جان‌کاه، نهادهای امنیتی نقش غیرقابل انکاری داشته‌اند و هنوز ابعاد و دامنه آن به صورت دقیق مشخص نشده و به نظر می‌رسد گستره گسترده‌ای داشته باشد. نوری‌زاد در همین زمینه، به دویچه‌وله گفته است:

«اطلاعات من در این رابطه هنوز بسیار کم است. برای مثال، من در مورد دختری به نام “شیده فرهودی” هم خبرهایی شنیدم که پس از امضای این طومار به کلی ناپدید شده است. بسیاری از امضاکنندگان طومار پس از آن جلسه مورد بازجویی قرار گرفتند. هر کدام چند ماه در بازداشت به سر می‌بردند. یکی از این دانشجویان هم دختری به نام “شلر” بود که به اوین منتقل شد. شاید فکر کردند از آن‌جا که رشته تحصیلی این دختر علوم سیاسی بود پس حتما یکی از افراد اصلی در رابطه با تهیه این طومار است و به همین خاطر او را به اوین منتقل کردند.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates