27.01.2013

احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد: نامزد‌ها باید سند وابستگی به رهبر ارائه کنند

دیگربان: احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد با اعلام اینکه رئیس جمهور «معتدل» به کار جمهوری اسلامی نمی‌آید٬ گفته نامزد‌های انتخاباتی برای اثبات وابستگی خود به ولی فقیه باید «سند قابل قبول» ارائه کنند.

به گزارش روز یکشنبه (هشتم بهمن) خبرگزاری فارس٬ آقای علم‌الهدی این مطالب را طی سخنانی در جمع گروهی از اعضای بسیج استان خراسان رضوی بیان کرده است.

وی با انتقاد از شکل‌گیری جریانی برای مقابله با «افراط‌گرایی» در جمهوری اسلامی٬ چنین اظهار کرده که این جریان «در صف مقابله با ولایت‌فقیه و خط‌مشی رهبری» قرار دارد.

علم‌الهدی بی‌آنکه نامی از رهبران این جریان ببرد٬ گفته آن‌ها برخی سخنرانی‌ها از تریبون نماز جمعه٬ حرکت جوانان بسیجی ولایتمدار و برافراشتن پرچم مخالفت با آمریکا را «افراط‌گرایی» می‌دانند.

به گفته امام جمعه مشهد عناوینی چون «انتخابات آزاد» و «مبارزه با افراط‌گرایی» نقطه تقابل و مقاومت در برابر رهبری و خط ولایت است.

علم‌الهدی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش این جریان برای روی کار آوردن رئیس جمهوری «معتدل» در ایران اشاره کرده است.

وی گفته به قدرت رسیدن رئیس جمهور معتدل در ایران به معنای «مذاکره با آمریکا٬ اجازه تسلط اسرائیل بر فلسطین و قربانی شدن انقلاب اسلامی» است.

امام جمعه مشهد افزوده که «رئیس‌ جمهور فقط و فقط باید وابسته به ولایت رهبری و پیرو خط ولایت فقیه باشد و کاندیدای ریاست‌ جمهوری برای این مسئله باید سند قابل‌قبول ارائه دهد.»

وی اظهار کرده است: «مدیریت متعادل، مدیریت اقتصاد‌دان و مدیریت سیاستمدار هیچ‌کدام در قالب مدیریت مملکت نظام اسلامی کارآمد نبوده و فقط مدیریت ولایی می‌‌تواند توسعه‌بخش انقلاب اسلامی باشد.»

این عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود آورده است: «ما خواهان رئیس‌ جمهوری هستیم که مدیریتش در خط‌مشی رهبری ذوب شده و به نوعی مدیریت اجرایی‌اش تابع ولایت رهبری باشد.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates