17.01.2014

فیگارو : واشنگتن پیام توئیتری روحانی را جدی نمی گیرد

تدبیر: روزنامه فرانسوی لو فیگارو در مقاله ای با عنوان :”واشنگتن پیام توییتری روحانی را جدی نمی گیرد”با اشاره به سخنان دکتر روحانی در سفر اخیر استانی مبنی بر این که غرب در برابر ایران عقب نشینی کرد می نویسد:” کاخ سفید تلاش می کند تا مانع از تاثیر این سخن روحانی بر سناتورهایی شود که خواستار تحریم بیشتر ایران هستند.

به نوشته لو فیگارو جی کارنی سخنگوی ریاست جمهوری آمریکا گفته است :”ما از مقام های ایرانی می خواهیم که نکته به نکته توافق صورت گرفته را برای مردم شان تشریح کنند. آنچه الان برای ما مهم است این است که ایران با اقدام عملی به تعهدات اش عمل کند”.

به گزارش تدبیر، این روزنامه می افزاید :روحانی در این پیام تویتری خود آورده بود که”روابط ما با جهان برپایه منافع ملت ایران است. توافق ژنو یک شکست برای قدرتهای غربی در برابر اراده ملت ایران محسوب می شود”.

همزمان با این موضوع، جان مک کین و لیندسی گراهام، سناتورهای جمهوری خواه که منتقد مواضع اوباما در قبال ایران هستند، روز سه شنبه علیه اطلاعاتی که براساس آن، ادعا می شود که بخش هایی از توافق میان قدرت های بزرگ و ایران منتشر نشده ، مواضع شدیدی گرفتند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates