11.02.2014

روح‌الله حسینیان٬ نماینده مجلس: بی‌اعتنایی سپاه به یک درخواست دولت روحانی

دیگربان: روح‌الله حسینیان٬ نماینده مجلس گفته دولت حسن روحانی به «خواست» آمریکا از سپاه پاسداران خواسته بود سفر یک هیات نظامی به ایران را به تعویق بیندازد کند که این درخوست با مخالفت این سازمان نظامی مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری «تسنیم» آقای حسینیان این مطلب را شامگاه دوشنبه (۲۱ بهمن) در جمع گروهی از مردم شرق تهران بیان کرده است.

وی افزوده سپاه نیز «به حرفشان اعتنایی نکرده و فرمان آن‌ها {آمریکا} را زیر پا گذاشت و از آنان {هیات نظامی برای سفر به ایران} دعوت کرد.»

این نماینده مجلس خطاب به مقام‌های دولتی نیز گفته «این چه برخوردی است که انجام می‌دهند؟ مگر ما در دوران شاه هستیم که بگویند این افراد بیایند و یا نیایند.»

۲۰ بهمن ماه نیز ۲۲ نماینده مجلس از محمدجواد ظریف٬ وزیر امور خارجه به خاطر «ممانعت» از سفر هیات‌های کار‌شناسی موشکی به ایران سئوال کرده بودند.

براساس برخی گزارش‌ها سپاه پاسداران از یک هیات نظامی کره‌شمالی برای سفر به ایران و همکاری‌های موشکی دعوت به عمل آورده بود که به نظر می‌رسد این سفر انجام شده باشد.

امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه هم هفته گذشته در همین رابطه از دولتی‌ها خواسته بود به توان دفاعی نیرو‌های مسلح اطمینان کنند.

حاجی‌زاده گفته بود «دولت آمریکا امروز ضعیف‌تر از آن است که ایران را تهدید کند» و «مسائل دفاعی و امنیت ملی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates