03.01.2013

«سران دولت بازی خطرناکی را آغاز کرده‌اند»

خودنویس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران گفته است که «سران دولت دهم» بازی خطرناکی را در جامعه آغاز کرده‌اند. از سوی دیگر یکی از شاگردان مصباح یزدی هم گفته است که مشکل محمود احمدی‌نژاد از زمانی آغاز شد که به خود متکی شد و نظریاتی برخلاف نظر علی خامنه‌ای مطرح کرد.

به گزارش «خانه ملت» عوض حیدرپور، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران در واکنش به جابجایی وزرا توسط دولت گفته است که سران دولت دهم بازی خطرناکی را در جامعه آغاز کرده‌اند.

حیدرپور با بیان اینکه مسئولان باید تلاش کنند آرامش را در کشورداری حفظ کند افزوده است: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، آیت‌الله خمینی و خامنه‌ای بر حفظ آرامش تاکید داشتند؛ بنابراین، تغییر ندادن مدیران و وزراء در راستای آرامش است و جابجایی‌ها خلاف فرمان رهبری است که تاکید بر آرامش دارد.

وی در پاسخ به این سوال که تغییرات وزرا چقدر در راستای نیت دولت برای انتخاب افراد همسو و همفکر خود است، گفت: «البته وضعیتی که اکنون دولت دهم برای کشور رقم زده، اوضاع را به‌هم‌ریخته‌تر از آن کرده که بتوانیم راجع به انتخابات صحبت کنیم و اکنون باید نگران برهم‌ریخته‌شدن اوضاع کشور باشیم تا نگران انتخابات.»

در رویدادی دیگر قاسم روانبخش، از شاگردان مصباح یزدی هم گفته است که مشکل محمود احمدی‌نژاد از زمانی آغاز شد که به خود متکی شد و نظریاتی برخلاف نظر علی خامنه‌ای مطرح کرد.

به گزارش «رسا» روانبخش افزوده است: «تا زمانی که احمدی‌نژاد از نظریه رهبر پیروی می‌کرد، اداره کشور به خوبی انجام می‌شد، اما پس از این‌که وی به خود متکی شد و نظریات دیگری غیر از نظر ولی فقیه ارائه کرد، مشکلات آغاز شد.»

در همین حال محمود احمدی‌نژاد در پایان جلسه هیات دولت در گفتگو با خبرنگاران جابجایی دیگر وزرا به‌خصوص وزیر کشور و معاون اول خود را تکذیب کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates