31.01.2013

انتشار جزئیات تازه از جلسه علی خامنه‌ای با روسای قوای مجریه و مقننه

دیگربان: جواد کریمی قدوسی٬ نماینده مجلس جزئیات تازه‌ای از جلسه دو هفته پیش علی خامنه‌ای با روسای قوای مجریه و مقننه به همراه گروهی از نمایندگان مجلس و وزرای دولت دهم را تشریح کرد.

آقای کریمی قدوسی روز چهارشنبه (۱۱ بهمن) در گفتگو با سایت «نسیم‌آنلاین» گفته رهبر جمهوری اسلامی در جلسه دو هفته پیش از احمدی‌نژاد و لاریجانی به خاطر اختلاف‌هایشان «گلایه» کرده است.

وی افزوده خامنه‌ای در این جلسه خطاب به روسای قوای مجریه و مقننه گفته اگر اختلافات خود را ادامه دهند مرتکب «خیانت» شده‌اند.

به گفته این نماینده مجلس٬ رهبر جمهوری اسلامی همچنین در این جلسه اظهار کرده است: «اگر در قیامت خداوند از من بپرسد چه کردی؟ من می‌گویم که کسی جز این‌ها را نداشتم.»

پیش‌تر هفته‌نامه «۹ دی» نیز جزئیاتی از این جلسه را منتشر کرده و نوشته بود خامنه‌ای به احمدی‌نژاد و لاریجانی نسبت به ادامه دادن به اختلاف‌ها هشدار داده است.

آقای خامنه‌ای در این جلسه بر کمک فوری به میلیون‌ها نفری که بر اثر تحریم‌ها٬ وضعیت معیشتی آن‌ها وخیم شده نیز تاکید کرده است.

رهبر جمهوری اسلامی همچنین خواستار یافتن راهی میانه برای اجرای فاز دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها از سوی مجلس و دولت شده است.

Printer-friendly version

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates