25.03.2014

کاروان راهیان نور در سال جدید قربانی گرفت

خودنویس: کاروان راهیان نور با شروع سال جدید قربانی‌ گرفت و این بار دست کم ۶ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در استان خوزستان جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا ، حدود ساعت ۱۴ امروز (سه شنبه) یک دستگاه اتوبوس حامل راهیان نور از زرند کرمان به سمت مناطق جنگی در استان خوزستان در حرکت بود که واژگون شد و تاکنون ۶ نفر کشته شدند که همگی کشته شدگان پسر هستند.

این خبرگزاری تعداد زخمی‌ها را اعلام نکرده اما گزارش داده که مجروحان به بیمارستان منتقل شده اند. هنوز علت این حادثه مشخص نشده است.

گفتنی است که دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور دقایقی پس از انتشار خبر حادثه، از حضور گسترده مردم در مناطق جنگی ابراز خرسندی کرد و گفت: «خدا را شاکریم که حضور پر شور مردم در راهیان نور با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) هم‌زمان شده یادآور رزمندگان دوران دفاع مقدس است که با روحیه فاطمی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کردند.»

وی افزود: «راهیان نور، کار دل است و یکی از ویژگی‌هایی که در عرصه فرهنگی، تاثیرگذار و شاخص است نیز دلی بودن کار است و ما معتقدیم میزبان حقیقی سرزمین نور شهدا هستند. یکی از بسترهایی که می تواند با جنگ نرم دشمن مقابله کند همین عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور است.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates