31.03.2014

یک سایت حامی اسفندیار رحیم مشایی: رهبر در انتخابات ۸۸ از احمدی‌نژاد حمایت می‌کرد

دیگربان: یک سایت حامی اسفندیار رحیم مشایی در یادداشتی حمایت علی خامنه‌ای از محمود احمدی‌نژاد در انتخابات سال ۸۸ را تائید کرد و به حزب‌الله نسبت به قدرت گرفتن اکبر هاشمی رفسنجانی هشدار داد.

سایت نوپای «میدان ۷۲» روز یک‌شنبه (۱۰ فروردین) نوشته که خامنه‌ای «قبل از انتخابات ۸۸ هنگامی که ملاک‌های انتخاب را می‌فرمودند، کم مانده بود بگویند مردم به احمدی‌نژاد رای دهید.»

این سایت افزوده حمایت‌های رهبر جمهوری اسلامی از احمدی‌نژاد «خاص» بوده و حزب‌الله نباید این موضوع را فاموش کند.

«میدان ۷۲» در بخش دیگری از یادداشت خود به حمایت صریح خامنه‌ای از احمدی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه ۲۹ خرداد سال ۸۸ اشاره کرده و نوشته رهبر با این اقدام «آتو» به دست «دشمنان» خود داد.

این سایت در ادامه نوشته اکبر هاشمی رفسنجانی به «جایگاه رهبری» فکر می‌کند و خطاب به حزب‌الله آورده «مطمئن باشید در آینده اتفاقات دیگری هم خواهد افتاد. هنوز پازل تکمیل نشده است.»

این سایت محافظه‌کار اضافه کرده «متاسفانه حزب‌الله هنوز دنبال فسادهای دولت قبل و ردپای جریان انحرافی و اسفندیار می‌گردد. شک نکنید در اینکه حمایت از دولت احمدی‌نژاد، حمایتی خاص بوده است.»

روز گذشته نیز احمد جنتی٬ دبیر شورای نگهبان بی‌آنکه نامی از اکبر هاشمی رفسنجانی٬ حسن روحانی و اکبر ناطق نوری ببرد٬ نسبت به «تصرف مجلس خبرگان رهبری از سوی عده‌ای» هشدار داد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates