03.01.2013

شراب بنوشید، اما کم !

خُسن آقا: سرطان و سکته مغزی و اینجوز چیزا رو شما با کدام تحقیق به اثبات رسانده‌اید!؟ تا آنجایی که علم پزشکی اثبات کرده اتفاقا در بین فرانسوی‌ها که شراب زیاد می‌خورند سکته چه مغزی و چه قلبی کمتر از دیگران دیده می‌شود و دلیل آن هم خیلی ساده است! الکل باعث رقیق شدن خون می‌شود.
عصرامروز: به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه عصر امروز چندی است رسانه های غربی به ویژه رسانه های انگلیس، روی کرد ضدیت با ایران اسلامی را تغییر به ضدیت با اسلام ناب نموده اند و این امر را به اعلاء درجه خود رسانده و بر جنبه های علنی مخالفت خود با دستورات و احکام شرعی اسلام افزوده اند.

در این راستا به عنوان نمونه، از آنجا که شارع اسلام بر نوشیدن شراب و استعمال الکل، به سبب اثرات فوق العاده مخرب آن بر جسم و روح فرد و تاثیرات اجتماعی آن بر خانواده و جامعه اسلامی حرمت قائل می باشد و قرآن کریم نیز بر جنبه های تخریبی شرب این مواد صراحت دارد، این رسانه ها با ارائه تحقیقاتی به برجسته سازی این موضوع پرداخته اند که خطر بيماري قلبي در كساني كه در نوشيدن الكل زياده روي مي كنند كمتر هم مي شود. و بر روی آن مانور تبلیغاتی نموده اند.

البته در این گزارش ها نتوانستد بر جنبه های منفی آن سرپوش گذارند و اعلام کردند: زيادي روي در نوشيدن الكل باعث بالا رفتن فشارخون و در نتيجه سكته مغزي و بروز انواع سرطان و آسيب هاي مغزي و كبدي مي شود.

این رسانه ها در تحقیقات خود، ميزان مجاز مصرف الكل را از روي تاثير كلي آن بر بدن برآورد کرده اند و حکم نموده اند که ميزان مجاز مصرف براي مردان ۳ تا ۴ واحد در روز معادل ۲ تا ۳ گيلاس كوچك شراب ۱۰% و براي زنان ۲ تا ۳ واحد در روز معادل ۵/۱ تا ۲ گيلاس کوچک شراب ۱۰% اعلام شده است.

یعنی این مقدار نه تنها جنبه منفی بر جا نمی گذارد بلکه حیات بخش! نیز هست. این درحالی است که اثرات مخرب الکل و شراب تاحدی بالاست که در دین اسلام که در آن برنامه جامع زندگی بشر ارائه شده، نماز فرد شراب خوار تا ۴۰ روز قبول نبوده و همچنین در روایات معتبر تاکید شده که با فرد شراب خوار وصلت نکنید، زیرا تا هفت نسل بعدش را متاثر از عمل خود، به تباهی کشیده و نابود خواهد کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates