21.04.2014

روایتی تازه از دخالت فرماندهان سپاه در انتخابات ریاست جمهوری

دیگربان: علی قلهکی٬ یکی از فعالان سایبری حزب‌الله نوشته در انتخابات ریاست جمهوری سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۹۲ از نزدیک شاهد دخالت فرماندهان سپاه در این دو انتخابات بوده است.

قلهکی نوشته برخی فرماندهان سپاه برخلاف قانون اساسی راه «سیاست زدگی» را طی می‌کنند.

پست کوتاه علی قلهکی در صفحه گوگل پلاس خود در واکنش به اظهارات روز گذشته حسن روحانی مبنی بر اینکه ارتش هرگز وارد سیاست نشده و از دولت سهم‌خواهی نکرده٬ نوشته شده است.

******

متن خلاصه شده این پست با عنوان «در نقد و مدح متلک ظریف روحانی به سپاه پاسداران»:

این نکته که برخی از سبز پوشان پرنفوذ سپاه بدون هماهنگی با راس «سپاه» وارد اقدامات سیاسی خارج از عرف شده‌اند شکی در آن نیست ولی اینکه شیخ حسن روحانی بابت این اقدام نصیحیتی را نصیب کل «سپاه» کند هم بی‌انصافی بوده است.

طی حضور پر رنگ خود در فرآیند انتخابات مجلس و همچنین دو انتخابات ریاست جمهوری سابق، به وضوح فعالیت این طیف کم تعداد (سرداران سیاسی) ولی پرنفوذ را از نزدیک رصد کرده‌ام که بر خلاف اساس نامه داخلی سپاه و بر خلاف تاکیدات صریح امام و رهبری راه سیاست زدگی را طی کرده‌اند که باید توسط فرمانده معزز سپاه برای این قضیه، فکری شود.

شاید خیلی زود‌تر از موعد شیخ حسن روحانی وارد سرشاخ ظریف با سپاه پاسداران شده است که می‌تواند ناشی از کم صبری رئیس جمهور در این زمینه باشد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates