27.04.2014

عبدالله جوادی آملی٬ از مراجع تقلید قم: آنچه در مملکت داریم اختلاس و بی‌عرضگی است

دیگربان: عبدالله جوادی آملی٬ از مراجع تقلید قم می‌گوید نباید مردم را با «مزدوری» اداره کرد٬ ملت فقیر ستون فقراتش شکسته و آنچه در «مملکت داریم اختلاس و بی‌عرضگی» است.

به گزارش خبرگزاری مهر٬ آقای جوادی آملی روز شنبه (ششم اردیبهشت) طی سخنانی خطاب به مقام‌های جمهوری اسلامی گفته که «مبادا» اسلامی حرف زده٬ اما ایرانی فکر کنند.

وی با انتقاد از وضعیت اقتصادی جامعه و سیاست‌ها در زمینه معیشت مردم گفته «ما نمی‌خواهیم مردم با مزدوری اداره شوند٬ بلکه باید با کرامت اداره شوند.»

این مرجع تقلید افزوده که قوت یک مملکت به ستون فقرات ملت است و «ستون افراد اگر بخواهد راست قامت باشد باید جیبشان پر باشد.»

به گفته وی «ملتی که جیبش خالی است ستون فقراتش شکسته است و فقیر را فقیر گفتند برای اینکه نمی‌تواند مقاومت کند.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با «بی‌عرضگی» و «اختلاس» محقق نمی‌شود٬ اظهار کرده «ما در این مملکت همه چیز داریم ولی آنچه نداریم، عرضه و امانت است.»

این مرجع تقلید افزوده جمهوری اسلامی «اختلاس» و «بی‌عرضگی» دارد٬ چرا که «علوفه٬ انرژی هسته‌ای نیست و کمی عرضه می‌خواهد تا تولید شود» تا لبنیات و گوشت این‌قدر گران نباشد.

جوادی آملی در بخش پایانی سخنان خود مدعی شده تنها «پنج درصد» اسلام فهمیده شده است و پرچم سه رنگ ایران «عرضه ندارد خودش را حفظ کند.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates