09.05.2014

غلامعلی حداد عادل: مردم می‌دانند که رهبر راست می‌گوید

دیگربان: غلامعلی حداد عادل می‌گوید علت پا برجا بودن جمهوری اسلامی «اعتقاد مردم به رهبری و احترام متقابل نظام» به آنها است و مردم می‌دانند که رهبر «راست» می‌گوید.

به گزارش ایرنا٬ آقای حداد عادل در دومین همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور گفته مردم ایران به رهبر جمهوری اسلامی «اعتقاد» دارند٬ «پشتیبان» وی هستند و نظام هم به مردم «احترام» می‌گذارد و به آن‌ها «اعتقاد» دارد.

وی گفته حکومتی که می‌خواهد «پشتیبانی مردم خود را داشته باشد باید به عقاید و فرهنگ آن‌ها احترام بگذارد و شرط پیشرفت و شرط استقلال حکومت این است که با عقاید مردم ستیزه نداشته باشد.»

به گفته حداد عادل «مردم اگر بفهمند روسای کشور تظاهر به اعتقاد به دین می‌کنند، کنار خواهند کشید» و اینکه مردم «پای انقلاب» ایستاده‌اند به این خاطر است که می‌دانند رهبر «راست» می‌گوید.

آقای حداد عادل همچنین در پنجمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها گفته اگر مردم از «مجلس» سرخورده شوند «زمینه برای پذیرش دیکتاتوری و استبداد فراهم می‌شود.»

وی افزوده «اگر روزی مردم به این نتیجه برسند که از دست من و شما کاری بر نمی‌آید و روگردان شوند در واقع از مردم سالاری دینی پشیمان می‌شوند.»

حداد عادل در شرایطی این اظهارات را بیان کرده که علی مطهری اردیبهشت سال ۹۱ گفته بود امثال حداد‌ عادل ظلم برای حفظ نظام را مجاز می‌دانند.

مطهری افزوده بود «امثال آقای حداد فکر می‌کنند که اگر در جایی از حقوق مردم دفاع کنند، مثلا از حقوق یک زندانی سیاسی دفاع کنند، ‌علیه نظام اقدام کرده‌اند.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates