17.05.2014

«سرپرست زن تیم‌ملی کشتی آمریکا سوژه اصلی رسانه‌های ایران»


رادیوکوچه: رقابت‌های جام‌جهانی کشتی فرنگی در حالی در سالن هفتم تیر تهران پیگیری می‌شود که حضور یک زن در جایگاه ویژه جلب توجه می‌کند.

رقابت‌های جام‌جهانی کشتی فرنگی از صبح دیروز (پنج‌شنبه) در سالن هفتم تیر تهران آغاز شده است که «کریستینا کلی»، سرپرست تیم کشتی فرنگی آمریکا از جایگاه ویژه این مسابقات را تماشا می‌کند.

هم‌چنین «نناد لالوویچ»، رییس صربستانی فیلا تماشاگر ویژه این مسابقات بود که پس از تماشای چند کشتی فرنگی کاران ایران سالن را ترک کرد.

این خبر به نقل از خبرگزاری ایسنا است و نه تنها خبرنگار ایسنا حضور یک زن در سالن مسابقات کشتی را به چشم یک سوژه عجیب انتشار داده است، بلکه به‌دنبال آن تعداد زیادی از رسانه‌های داخلی کشور حضور یک زن به عنوان سرپرست تیم‌ملی کشتی فرنگی آمریکا در رقابت‌های جام‌جهانی ایران را حتا مهم‌تر از خبر نتایج مسابقات پوشش داده‌اند.

وزنه‌برداری و چالش جدیدی با عنوان دوپینگ تیمی

فدراسیون وزنه‌برداری ایران می‌کوشد بعد از ماجرای دوپینگ «مهدی فروتن» به نوعی ماجرا را مدیریت کند که فقط همین نوجوان خطا کرده و هیچ مشکلی خاصی از این بابت وجود ندارد.

البته اگر وزنه‌برداری ما پاک باشد و از بن‌بست کنونی خارج شود، باعث خوشحالی همه ماست، اما شنیده‌های ما حکایت دیگری دارند.

یک منبع امین و مطلع به رادنیوز خبر داد در روزهای آینده تست دوپینگ چند ملی‌پوش دیگر هم احتمالن مثبت اعلام خواهد شد.

این در حالی است که ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) از مهدی فروتن و سایر وزنه‌برداران نوجوان تست دوپینگ به عمل آورد و اعلام کرد نتیجه این آزمایشات منفی بوده است.

جالب‌تر آن‌که یک هفته پس از همین تست افسران سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) آزمایشاتی از فروتن و سایرین انجام دادند که نتیجه آن مثبت اعلام شد! حال پرسش این‌جاست که چرا نتیجه دو آزمایش داخلی و خارجی متفاوت می‌شود؟ آیا وظیفه ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) مبارزه بی‌امان با دوپینگ نیست؟ متاسفانه در سال‌های گذشته بسیاری از قهرمانان مستعد ایرانی به جهت شیوه غلط فدراسیون و مربیان ملی از زندگی ساقط شده و عمر ورزشی خود را از دست دادند، اما به نظر می‌رسد این داستان کماکان ادامه داشته باشد.

اولین جلسه هیات مدیره استقلال به تاخیر افتاد

انتخاب مدیرعامل استقلال و برگزاری اولین جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال به روز شنبه موکول شد.

«منصور پورحیدری» در خصوص جلسه دیروز در محل وزارت ورزش و جوانان برای تعیین مدیرعاملی استقلال گفت: ما دیروز به وزارت ورزش رفتیم ولی با توجه به این‌که تنها چند نفر از اعضای هیات مدیره به محل وزارت آمدند تصمیم بر آن شد که جلسه روز شنبه برگزار شود.

عضو هیات مدیره استقلال تاکید کرد: دیروز موفق شدم دوستان قدیمی‌ام را ببینم هر چند همه نیامدند و تنها نیم ساعت در آنجا بودیم و نشد که در مورد مسایل کلان حرف بزنیم.

وی در پایان گفت: طبق هماهنگی که به وجود آمد روز شنبه ساعت ١١ اولین جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار خواهد شد و در این جلسه در خصوص انتخاب مدیرعامل و بقیه موارد صحبت خواهیم کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates