19.05.2014

فیروز‌آبادی در واکنش به ادامه حملات به دولت یازدهم: رسانه‌های وابسته به نهاد‌های نظامی روش خود را اصلاح نکنند با آنها برخورد خواهد شد

دیگربان: حسن فیروز‌آبادی٬ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با دفاع از دولت یازدهم به رسانه‌های وابسته به نهاد‌های نظامی هشدار داد چنانچه رویکرد خود در رابطه با دولت را تغییر ندهند با آن‌ها برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری‌ها٬ آقای فیروز‌آبادی روز دوشنبه (۲۹ اردیبهشت) گفته باید «شکر‌گذار» وجود شخصیتی چون حسن روحانی بود و از دولت وی پشتیبانی کرد تا «کشتی کشور را پیش ببرد.»

وی گفته «بازی‌های رسانه‌ای»٬ «جوسازی‌های سیاسی» و «نابسامانی احزاب» موجب «تشویش اذهان عمومی» شده که در راستای کمک به دولت باید همه آن‌ها کنار گذاشته شود.

این مقام نظامی از مدیران رسانه‌ها خواسته «اخباری که موجب تشویش اذهان مردم، تضعیف دولت و تخریب برخی از اقدامات» دولت می‌شود را منتشر نکنند.

به گفته وی «بعضی اخبار بی‌ارزش و تفرقه‌انگیز هستند، بعضی‌ها هم شایعه، تهمت و بی‌مبنا هستند.»

فیروز‌آبادی به صراحت اعلام کرده «رسانه‌هایی که به نوعی به نیروهای مسلح مرتبطند خطا می‌کنند٬ برابر مشی و منویات رهبری حرکت نمی‌کنند باید روششان را اصلاح کنند والا ما با آن‌ها برخورد می‌کنیم.»

خبرگزاری فارس٬ نسیم٬ تسنیم٬ و روزنامه «جوان» سه خبرگزاری و روزنامه وابسته به سپاه هستند که در حال حاضر رهبری بسیاری از حملات علیه دولت روحانی را بر عهده دارند.

ده‌ها سایت خبری نزدیک به سپاه و نهاد‌های زیرنظر علی خامنه‌ای نیز همسو با این رسانه‌ها روزانه مطالب و گزارش‌های انتقادی قابل توجهی علیه دولت منتشر می‌کنند.

اظهارات فیروز‌آبادی یکی از صریح‌ترین و تند‌ترین هشدار‌های است که در سال‌های اخیر یک مقام بلند‌پایه نظامی به رسانه‌های وابسته به سپاه و نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی می‌دهد.

این هشدار دو روز پس از آنکه دور چهارم مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ در وین بدون نتیجه مشخصی پایان یافت به رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران داده شده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates