10.06.2014

پروفسور سمیعی به بالین مهدوی کنی می‌آید

خودنویس: فرزند مهدوی کنی: پروفسور سمیعی روز چهارشنبه برای کمک به روند مداوای پدرم به ایران خواهد آمد.

محمدسعید مهدوی کنی فرزند محمدرضا مهدوی کنی، در گفتگو با خبرگزاری «نسیم» ضمن اعلام این‌که حال آیت‌الله مهدوی کنی رو به بهبود است، گفت: هر لحظه تحرکاتی از مغز صورت می‌گیرد و علائم مثبتی از مغز ایشان دریافت می‌شود که نشان‌دهنده فعالیت مغز ایشان است.

وی با اعلام این‌که وضعیت مغزی مهدوی کنی به صورت لحظه به لحظه با پروفسور سمیعی چک می‌شود، خاطرنشان کرد: «پروفسور سمیعی نسبت به بازگشت مغز آیت‌الله مهدوی کنی ابراز امیدواری کرده‌اند و احتمال آن را بسیار بالا دانسته‌اند.»
سعید مهدوی کنی با بیان این‌که تیم پزشکی دقیقه به دقیقه آخرین تحرکات مغز رئیس مجلس خبرگان را به پروفسور سمیعی اطلاع می‌دهند، افزود: «پروفسور سمیعی گفته‌اند که بدن ایشان در حال بازیابی است و نیاز به زمان است تا مغز ایشان بازگردد.»

فرزند مهدوی کنی همچنین گفت: «پروفسور سمیعی روز چهارشنبه برای کمک به روند مداوای پدرم به ایران خواهد آمد.»

پروفسور مجید سمیعی، پزشک و جراح مغز و اعصاب سرشناس ایرانی – آلمانی است. او در حال حاضر ریاست بیمارستان خصوصی علوم عصبی هانوفر در آلمان را بر عهده دارد که خود بنیان‌گذار آن بوده است.

محمدرضا مهدوی کنی، که ریاست مجلس خبرگان رهبری، دانشگاه امام صادق و جامعه روحانیت مبارز تهران را بر عهده دارد، از روز چهارشنبه ۱۴ خردادماه، پس از شرکت در مراسم سالگرد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، در سن ۸۳ سالگی، دچار سکته قلبی و به دنبال آن عارضه مغزی شد و به کمای عمیق فرو رفت. قلب مهدوی کنی از سال‌ها پیش توسط باطری کار می‌کرده و وی هر ساله سفرهایی به کشور انگلستان برای چک‌آپ و درمان داشته است.

چند روز پیش دکتر فضل‌الله صفی، سرپرست تیم پزشکی مهدوی کنی، گفته بود «به بازگشت آیت‌الله مهدوی کنی خوش‌بین نیستم».

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates