22.06.2014

هفته‌خوانی: هفته پرخوری حاجی علم‌الهدی

خودنویس: آخ آخ آخ خبر آمده که حاجی علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد در بيمارستان بستری شده است. حالا علت این بستری چه بوده مهم است! نگران نباشید! علت بستری معظم‌له آن‌طور که در خبرها آمده مسمومیت غذایی یا همان پرخوری خودمان ذکر شده است.

خانواده کلافه!

مرتضی آقاتهرانی که خاطرتان است؟ همان معلم اخلاق دولت احمدی‌نژاد که نتیجه آموزه‌های اخلاقی‌اش را لولو برمی‌داشت می‌برد می‌گذاشت بغل ممه و بعد آب را از بغل ممه بر می‌داشت می‌ریخت همان‌جا که می‌سوخت!

خلاصه این آقاتهرانی که الان نماینده مجلس است و برای برادران لاریجانی کلاس خصوصی اخلاق گذاشته، این هفته از دست علی جنتی ذله شده و گفته علی جنتی مجلس را «کلافه» کرده است.

خبرهای تایید نشده حاکی است که مجلس شکایت از علی جنتی را نزد پدرش احمد جنتی برده و جنتی پدر هم گفته این علی از آن بچگی ما را هم ذله کرده بود یا می‌رفت از جیب من پول بر می‌داشت یا این‌قدر می‌خورد که الان هیکلش را با من مقایسه کنید ببینید مثلا من پدر این بشر هستم!

از آن طرف عزرائیل هم ای‌میل زده به مرکز پژوهش‌های مجلس که خود این احمد جنتی هم یک قرن است که ما را کلافه که چه عرض کنم بیچاره کرده و این خانواده کلا این‌طوری هستند و زیاد خودتان را خسته نکنید!

تهی از حکمتی به علت آن…!

آخ آخ آخ خبر آمده که حاجی علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد در بيمارستان بستری شده است.

حالا علت این بستری چه بوده مهم است!

نگران نباشید! علت بستری معظم‌له آن‌طور که در خبرها آمده مسمومیت غذایی یا همان پرخوری خودمان ذکر شده است.

فکر کن! انقدر اشکنه ریخته در خندق بلا که از چشم‌هایش زده بیرون و عن‌قریب است که حاجی راهی بهشت شود البته نه با شلاق نه بدون شلاق بلکه با اشکنه!

آخرین خبرها حاکی است که علم‌الهدی دقایقی به کما رفته و در عالم هپروت شیخ اجل سعدی را ملاقات کرده و از شیخ خواسته تا تحفه‌ای نثارش کند و شیخ هم اندکی تامل کرده و به قیافه و شکم حاجی نگاه انداخته و گفته:

اندرون از طعام خالی دار

تا دراو نور معرفت بینی

تهی از حکمتی به علت آن

که پُری از طعام تا بینی!

گفته شده حاجی علم‌الهدی پس از به هوش آمدن دستور داده تا تمام مجموعه گلستان سعدی را از کتاب‌فروشی‌های مشهد جمع کنند!

علوم سیاسی و حمد و سوره!

یک خبر خوب برای علاقه‌مندان رشته‌های علوم انسانی به ویژه رشته علوم سیاسی.

اگر تمایل به ادامه تحصیل در رشته علوم سیاسی دارید نگران پاس کردن کتاب‌های هابرماس و مارکوزه و دورهایم و ویتگنشتاین و مکتب فرانکفورت و از این قبیل نباشید.

فقط کافی است نمازشان را سر وقت بخوانند و سر فرصت خاطرات هاشمی رفسنجانی از امام راحل را مرور کنند و با خیال راحت بروند دکترای علوم سیاسی بگیرند و خلاص!

عارضم خدمت شما که همین پیش پای شما وزارت علوم از تحول جدید در رشته علوم سیاسی و افزودن ۱۳۶ واحد درسی جدید برای این رشته خبر داد که از مهرماه در دانشگاه‌ها تدریس خواهد شد.

حالا برخی رشته‌ها از این قرار هستند:

– اندیشه سیاسی امام خمینی و امام خامنه‌ای، سیره سیاست پیامبر اعظم، سیره سیاسی ائمه، قرآن و سیاست، فقه سیاسی، اندیشه سیاسی در اسلام و ایران، بازتاب جهانی انقلاب اسلامی، جنگ و صلح در اسلام، دیپلماسی در اسلام، اسلام و سکولاریسم، ولایت فقیه و نظریه مردم‌سالاری دینی!

خب عرض نکردم؟
شما ببین اندیشه سیاسی امام خامنه‌ای که همان اندیشه سیاسی امام راحل است که آن هم همان اندیشه سیاسی ائمه است که خب اندیشه سیاسی ائمه هم همان اندیشه سیاسی پیامبر است و خب آن هم از روی قرآن آمده و همین طوری بگیر برو آخر می‌بینی همه این واحدها به صورت خلاصه در سوره حمد و قل هو الله آمده است و خلاصه وقت بگذاری و جزء اول قرآن را روخوانی کنی تقریبا ۲۰۰ واحد علوم سیاسی را یک جا پاس کردی رفته پی کارش!

حمایت تیم ملی از محسن رضایی و فلاحیان!
خب! این هفته‌خوانی را که بخوانید فکر کنم چند ساعت بعد ایران باید مقابل آرژانتین در جام جهانی بازی کند و تا این لحظه که هنوز خبری از جمشید مشایخی نیست که قول داده بود برود شانه‌های مسی را ماچ کند و فحش و فضیحت کاربران فیس‌بوک را از دلش در آورد!

حالا می‌ترسم یک وقت وسط بازی جمشید مشایخی را ببینیم که از توی تماشاگران بپرد وسط زمین و برود شانه مسی را ماچ کند و یک بسته گز اصفهان هم به رسم فرهنگ چندهزار ساله بدهد زیر بغل مسی!

از یک طرف من همین‌طوری در فکر فرو رفتم که واقعا ما می‌خواهیم با این آرژانتین چه کار کنیم؟! خدا خودش به جوانی‌مان رحم کند! مسی را بگیریم؟ دی ماریا را خفت کنیم؟ ماسکرانو را شل و پل کنیم؟ زابالتا را بفرستیم قاطی باقالی‌ها؟ آگوئرو را کنده حصیرمال بزنیم و خاکش کنیم؟ هیگواین را انتحاری برویم؟ یکی دو تا نیستند که لامصبا…

من که پیشنهاد می‌کنم همین امشب ماجرای بمب‌گذاری ایران در مرکز یهودی‌نشین آمیا در آرژانتین را بهانه کنیم و به خاطر تهمت‌های ناروایی که به محسن رضایی و علی فلاحیان زدند روی تشک حاضر نشیم و نهایت ۳-۰ بازنده می‌شویم و این‌جوری هم تمرکزمان را می‌گذاریم روی بوسنی و هرزگوین تا با شکست بوسنی صعود کنیم هم که دل آقا را به دست می‌آوریم که از بدنه نظام در عرصه بین‌المللی دفاع کردیم!

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates