28.06.2014

جواد کريمی قدوسی٬ عضو «جبهه پايداری»: حسن روحانی قصد دارد به رهبری جام زهر بدهد

دیگربان: جواد کريمی قدوسی٬ عضو «جبهه پايداری» گفته حسن روحانی قصد دارد به علی خامنه‌ای «جام زهر» بدهد و «شعار اعتدال يک پوشش برای طرح براندازی و ادامه فتنه است.»

آقای کريمی قدوسی اين مطلب را شامگاه پنجشنبه (پنجم تير) در همايش «مرزبانی فرهنگی» که در مشهد برگزار شده بود٬ بيان کرده است.

وی سخنرانی چندی پيش حسن روحانی درباره «صلح امام حسن» را تلاشی از سوی رئيس جمهوری ايران برای دادن «جام زهر» به علی خامنه‌‌ای تعبير کرده است.

کريمی قدوسی در ادامه سخنان خود به دولت حسن روحانی به شدت تاخته و گفته «افرادی که در فتنه قصد براندازی نظام را داشتند با شعار اعتدال به مناصب حکومتی گمارده» شده‌اند.

اين نماينده مجلس گفته در دولت روحانی فضای آموزش و پرورش به «سموم سياسی» آلوده شده و مذاکرات هسته‌ای پشت پرده‌‌های «عجيبی» دارد.

کريمی قدوسی ادامه داده که دولت يازدهم با شعار «اعتدال» به خواسته‌های حقوق بشری غرب «چراغ سبز» نشان می‌دهد و در حال «تئوريزه کردن تسليم مردم ايران در برابر دشمن» است.

جواد کريمی قدوسی يکی از سرسخت‌ترين منتقدان دولت حسن روحانی به شمار می‌رود که پيش‌تر از رئيس جمهوری خواسته بود بگويد «زير لحاف اعتدال چه خبر است؟»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates